Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Autorské čtení v Táboře?

06. 11. 2011
3
31
2314
Autor
Garay

Tak se to všude hemží autorskými čteními. Brno, Praha ... A co Tábor?

Písmáci "Táborité" měli byste zájem o takové čtení? Jestli ano, tak mne kontaktujte a něco "spácháme" ... Třeba nás to bude i bavit :).

Fantazii se meze nekladou.


31 názorů

Garay
13. 11. 2011
Dát tip
Já už to rozšířila na celé Jižní Čechy :D... Jen ať přijedou.... Mám velmi mazaný plán... V prosinci sezbírat autory a objednat prostory. Mnohoznačně mi pak nakladatelství Mezera přislíbilo účast, reklamu i kapelu (zřejmě Eva a Vašek)... :)

egil
13. 11. 2011
Dát tip
Tak tam něco uspořádej(te) i pro mimotáborské. Třeba v sobotu nebo tak. Možná není úplně nutný to tak regionálně vymezit. Pro jednu (a třeba i druhou) Barboru z Tábora.

nikotin
13. 11. 2011
Dát tip
Garay: To je si myslím úplně jedno, kdo je z Tábora ( já jsem třeba z Budějc ), třeba jsou lidi, který jsou ochotný přijet i s větší dálky a maj to jako vejlet :-). Já bych třeba do nějakých 150 km klidně jel kamkoliv.

Garay
13. 11. 2011
Dát tip
Když já nevím, kdo je od tábora.... Jukni na FB... Čtení táborské aneb otevřete šuplíky... A už ať se účastníš :) A sdílej... a sdílej... Máme celý prosinec na sběr :) Budeme na plakátech :D

nikotin
13. 11. 2011
Dát tip
Možná to chce oslovit nějakou větší část autorů soukromou zprávou... Události si myslím, že nikdo moc nečte ( stejně jako básničky tady :D ).

Garay
13. 11. 2011
Dát tip
Ale přece počítám s tebou :) Takže to jsme... dva... fíííha..:D

nikotin
13. 11. 2011
Dát tip
Garay: Mám to napsat ještě desetkrát, že bych přijel taky? :D Vnucovat se nebudu...

Viděl jsem, že jsi vytvořila událost na FB. Jak to je? Čtení táborské, aneb otevřete šuplíky? Zatím se nikdo nežene. Škoda, ani já nepříjdu.

Garay
11. 11. 2011
Dát tip
OK. Jako produkční ... jdu zkusit páchat.

naše nabídka stále platí, pokud zařídíte prostor, přijedeme rádi, kdyžtak napište na mail letlampa@centrum.cz

Garay
11. 11. 2011
Dát tip
Tak fajn děcka... a teď vážně... Kdo dojede číst... nebo si to sfouknu sama... ve stylu : "Poezie lidem. Lída poezii".... :D :D

to znamená ? .)

Garay
11. 11. 2011
Dát tip
hezký.....

garay, pokud něco spácháš v lednu či v unoru, tak bychom mohli přijet, nakladatelství vydává v prosinci dvě nové knihy a spolu s autory a kapelou objíždíme republiku .) plakáty si vyrábíme .)

Garay
09. 11. 2011
Dát tip
Proč mi dvojíte, a trojíte kritiky, děcka?? :D :D Tak snad něco vymyslíme, nebo jen půjdeme pomluvit Písmák, politiky, blbé počasí... a tak...

BigBivoj
08. 11. 2011
Dát tip
Jezdím občas na Tábor když honím lišku tentokrát se ale zaběhla někam do Těšína Sáro, stačí to opsat jednou nebo taky třikrát ?

BigBivoj
08. 11. 2011
Dát tip
Jezdím občas na Tábor když honím lišku tentokrát se ale zaběhla někam do Těšína Sáro, stačí to opsat jednou nebo taky třikrát ?

BigBivoj
08. 11. 2011
Dát tip
Jezdím občas na Tábor když honím lišku tentokrát se ale zaběhla někam do Těšína Sáro, stačí to opsat jednou nebo taky třikrát ?

nikotin
07. 11. 2011
Dát tip
Nejsem sice přímo z Tábora, ale přijel bych- něco přečíst.

nikotin
07. 11. 2011
Dát tip
Nejsem sice přímo z Tábora, ale přijel bych- něco přečíst.

Falinor
07. 11. 2011
Dát tip
v táboře to náhodou neni mrtvý, před rokem tu byl třeba jáchym topol, nedávno martin hilský a ted na podzim david zábranský s janem těsnohlídkem...

Falinor
07. 11. 2011
Dát tip
v táboře to náhodou neni mrtvý, před rokem tu byl třeba jáchym topol, nedávno martin hilský a ted na podzim david zábranský s janem těsnohlídkem...

Falinor
07. 11. 2011
Dát tip
v táboře to náhodou neni mrtvý, před rokem tu byl třeba jáchym topol, nedávno martin hilský a ted na podzim david zábranský s janem těsnohlídkem...

BigBivoj
07. 11. 2011
Dát tip
Mám sice celkem čtyři ale můžu dokutálet i jedno heart: ha, bu*var... pst, nejmenovat...ma*né krámy znám

heartrate
07. 11. 2011
Dát tip
táborské pivo neznám, ale u nás v ČB se vaří moc dobré pivo a určitě se distribuuje i do okresních měst!

Garay
07. 11. 2011
Dát tip
Cha... podle toho jakou značku (kola máš :))

BigBivoj
06. 11. 2011
Dát tip
v Mostě a Litvínově mají špatný pivo, pokud mi zaručíš, že to vaše mně bude chutnat, tak možná vezmu kolo a přijedu...

já nečtu ani doma, natož v Táboře :o)

víceméně nei co, taže spíš bych diváčil.. :-)

Garay
06. 11. 2011
Dát tip
A i něco přečíst? :)

Jsem taky od Tábora a určitě bych se přišel podívat.. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru