Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - říjen 2011 - vyhlášení

22. 11. 2011
0
16
2337

Vážení a milí, za měsíc říjen vypadá v soutěži povídka měsíce pořadí následovně:


První místo (s jedenácti body) společně sdílejí

Jsem normální (ale nesmí se zatáhnout) autorky Cheth a Pes (a) domácí autora Flákač.

 

Na druhém místě se umístil Bohouš Krejza s pěti body za povídku Déšť

Třetí místo obsadil .duke. se čtyřmi a půl bodem za povídku .grandma.

 

Gratulujeme!

 

Pořadí ostatních textů je následující: čtvrté místo společně se dvěma body Danny a brackenridge, poslední místo s půlbodem Měrka. Big Georgi, prosím tě, příště raději uděl třetí místo jen jedno - tentokrát by to ale o celkovém pořadí stejně nerozhodlo, tak jsem neprudila a rozdělila ty půlbody. Aspoň nikdo nezůstal bez hlasu.  :)


16 názorů

StvN
28. 11. 2011
Dát tip
Recku ani Italii nesahame nikam, i kdyz nevim, jestli to je u nich znamka socialniho citeni, nebo je to jen prehnany kapitalismus.

StvN
26. 11. 2011
Dát tip
Praveze dneska jsme na tom tak, ze kdyz nekdo nechce pracovat, porad je dost zpusobu, jak prezit. Jsme hrozne socialni v tomhle ohledu.

těša
23. 11. 2011
Dát tip
vždyť já taky, akorát kousek východnějc:)

StvN
23. 11. 2011
Dát tip
těša - kdo chce, ten pracuje.

Janina6
23. 11. 2011
Dát tip
Vyšlo to krásně, vyhrály přesně ty dvě povídky, mezi kterými jsem se těžko rozhodovala. Tak taky gratuluju!

těša
23. 11. 2011
Dát tip
taky gratuluju. tg, moc práce? odkud jsi? že bych se vrátil do čr, kde mi ke štěstí chyběla právě ta práce?

Flákač
22. 11. 2011
Dát tip
Díky moc hlasujícím a Cheth gratulace od Flákače. Všechny říjnové povídky byly dobré. Ať žije próza.

Fabet Anal
22. 11. 2011
Dát tip
No jo , no. Chtěl jsem klukům udělat radost. Příště už budu drsnej a nepodělím. Akorát doufám, že už nebudu muset udělit "nula bodov" jako předposledně.

Lakrov
22. 11. 2011
Dát tip
Gratuluji. Jak došlo k dělení na půlbody? :-)

Cheth
22. 11. 2011
Dát tip
Tož díky všem ! Gratulace letí i k Flákačovi. Je mi ctí s ním stát na bedně .))

Fruhling
22. 11. 2011
Dát tip
Tož gratulace.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru