Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

II.

24. 11. 2011
2
1
1212
Autor
James.Juyce

Dovoľte, aby som sa predstavil. Volám sa Ján. Moje meno je Ján. Dovoľte, aby som vám predstavil pána Kováča. To je pán Kováč. To je slečna Kováčová. Teší ma, že vás poznávam. Bolo mi veľkým potešením. Myslím, že sa nepoznáme. Ako sa volá ten pán? Vy sa ešte nepoznáte? Dovoľte, aby som vás predstavil. Je to môj priateľ. Ak chcete, predstavím vám ho. Môj priateľ, doktor Kováč. Teší ma. Prepáčte, ponáhľam sa. Ako sa voláte? Predstavujem vám. Predstavujem ti. Tešilo ma. Ako sa máte? Ako sa máš? Máš na zajtra niečo v pláne? Zavoláme si. Môžeš mi dať tvoje číslo? Máš dnes večer čas? Som Slovák. Volám sa Kováč. A ty? Ako sa voláš? Hovoríš po francúzsky alebo po anglicky? Som z Bratislavy. Prichádzam zo Slovenska. Som tu už týždeň. Hodlám tu zostať dva týždne. Som na prázdninách. Zostanem tu niekoľko dní. V Grécku sa mi veľmi páči. Máte oheň? Čoskoro sa vrátim. Napíš mi. Tu je moja adresa.


1 názor

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru