Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Depka

01. 12. 2011
9
27
1938
Autor
FAE BOMB

Bacha na paštiku, mizero!

 

 

Depka

 

Pár Květoňů Zahájských,

v kritikách svých nehezkých,

zdrbalo mě velice,

noc teď strávím v putyce!!!

 

 

 


27 názorů

FAE BOMB
01. 12. 2011
Dát tip
Nepodařilo se mi hodit rovnou video, takže aspoň adresu: http://www.jenpromuze.cz/video/silenosti/8691-tahle-holka-muze-curat-vestoje Bez komentáře. Dávám to jen proto, že tě tak strašně zajímaj' záchody! :-))

Ten záchod mě dojal :-)

FAE BOMB
01. 12. 2011
Dát tip
Já do hospody prakticky nechodim. To je totiž zábavou lidí málo inteligentních, pročež si tam nemám s kym pokecat. Radši si dám lahváče u Písmáka, kde jsou lidé chytří a slušní. A taky nehrozí riziko, že mi někdo dá dopřesdržky, nebo mě pobleje. A ten nádherně čistej záchod, no paráda!

No jo, tak choď jinam, hospod je :-)

FAE BOMB
01. 12. 2011
Dát tip
Nebylo mi sděleno. Vlastně si nejsem jistej, jestli ti mizerové neposlouchali můj rozhovor s někym jinym. A v prvnim případě to byla spíš osobní msta...

Urážel jsi kvalitu piva,nebo knír hostinského? :-)

FAE BOMB
01. 12. 2011
Dát tip
Bona: Leckdo můj humor nechápe. Do dvou hospod už mám doživotní zákaz vstupu, protože mám prej "blbý kecy"... :-)))

Nechť máš hodně inspirace, ať se Ti pak nechce z....., až opustíš putyku, ať máš kopku veršíků :-)

Toscana
01. 12. 2011
Dát tip
8hanka: si nemůžeme pomoct, ono je to silnější než my :o)))

Toscana
01. 12. 2011
Dát tip
Aleši, jak řekl Květoň: muezíni se podobným věcem nezadivujou, anóbrž naopak tím hlasitěji vyjou z minaretu k větší slávě Alláhově. Krom toho, i kdyby to bylo jinak: může mít manželku bývalou, současnou, budoucí, což nakonec o milenkách platí taky - jen s tím rozdílem, že jich může být ve všech časových variantách mnohem víc najednou. Tssss!!!

8hanka
01. 12. 2011
Dát tip
chlapci a dievcata, toto mi fakt nerobte, tajne sem nazeram z prace, ako mam vysvetlovat,preco sa neviem prestat smiat? V praci je to skor do placu...

Aleši, že se tomu jako muslimský muezín podivuješ?

Toscana: FAE má víc manželek? (viz tvůj koment 30.11.2011 20:12:21) :o)

Alegna
01. 12. 2011
Dát tip
:))) a ty komenty

Diana
01. 12. 2011
Dát tip
Květoni, když si počkáš, až půjde bombička z putyky, už na míře přes prsa nebude záležet ;-).

FAE BOMB
01. 12. 2011
Dát tip
Chlubit se nebudu, přítel si to nepřeje... :-)

Toscana
01. 12. 2011
Dát tip
Květoni, to netuším, ale třeba se Bombič pochlubí sám, bude-li čím :o))))

avox
30. 11. 2011
Dát tip
pche... jen to na nikoho nesváděj, kdo chce pít, důvod si najde :-))

Toscano, třeba mi ty manželky budou ještě vděčné. Když je kocour pryč... Nevíš náhodou, kolik má ta Bombičova přes prsa?

Čudla
30. 11. 2011
Dát tip
Tam je taky dobře. *

srozumeni
30. 11. 2011
Dát tip
***

8hanka
30. 11. 2011
Dát tip
:)*

Toscana
30. 11. 2011
Dát tip
Květoni, netrp mu to, nakonec ti budou chodit různé manželky a milenky lát, že jejich drahouš vysedává po hospodách kvůli tobě! :o))

Toscana
30. 11. 2011
Dát tip
Hlavně, že se máš na co a na koho vymluvit, když už tam stejně půjdeš... :o)))) *t

VH64
30. 11. 2011
Dát tip
Na chození do hospůdky je spousta lepších důvodů!

FAE BOMB
30. 11. 2011
Dát tip
Zvedám tupláky. K ránu přidám dřepy a kliky, až se budu pokoušet vstát ze země...

Co děláš v putyce? Alou do posilovny!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru