Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Inspirováno skutečnou reklamou...

01. 12. 2011
3
26
1785
Autor
FAE BOMB

NENI to ta věc z reklamy, ani nic ze stejný kategorie. Po pár dnech pošlu avi a tentokrát už nic šifrovat nebudu.

 

 

 

Přináší to větší pocit sucha a bezpečí.

Zavedení je díky použití nejmodernějších technologií snadné a rychlé.

 

Co je to?

 

 

 


26 názorů


není to náhodou aromatická vůně??? do pokojů,...

ale jo, to je slušný výkon...máš bod.

FAE BOMB
02. 12. 2011
Dát tip
1km mobilních zábran za 90 minut... http://www.pozary.cz/clanek/47407-cviceni-holesovice-2011-proverilo-vystavbu-protipovodnovych-zabran/ 8hanka: Dobře, uznávám porážku, gumovky jsou fakt rychlejší...

měl bys to tedy nějak zargumentovat, taky se řadím mezi pochybovače

avox
02. 12. 2011
Dát tip
cheche, to teda nevím... prý rychle... ještě že bydlím daleko od vody :-))

8hanka
02. 12. 2011
Dát tip
mal si uviest kategoriu scifi:)* U nas nieco rychle nehrozi ani"použití nejmodernějších technologií snadné a rychlé." Myslim, že som vyhrala ja s gumakmi - to je realita v nasom state,neviem, ako u Vas:)

Toscana
02. 12. 2011
Dát tip
RYCHLÁ protipovodňová opatření si teda fakt nedovedu představit - nebo rozhodně ne v tomhle státě! :o))))

Teda, tleskám :-)))

renegátka
01. 12. 2011
Dát tip
nevěřím

FAE BOMB
01. 12. 2011
Dát tip
No dobře, jsou to PROTIPOVODŇOVÁ OPATŘENÍ.

avox
01. 12. 2011
Dát tip
hej ty tam, pobavil ses, tak už dál nenapínej zvědavost čtenářů! :-))

FAE BOMB
01. 12. 2011
Dát tip
Děkuji všem za názory-kritiky. Skoro mám strach zveřejnit výsledek, protože některý vaše odpovědi jsou podstatně humornější. To jsem ovšem předpokládal a sám se dobře bavim! :-)))

Antislintací prostředek na lepší přichycení zubní protézy :-)

Alegna
01. 12. 2011
Dát tip
mě nějak zavádí to zadání bude to záchytka

8hanka
01. 12. 2011
Dát tip
gumáky:)*

To je jasné - JAR! Tam je i Radovan Krejčíř v suchu a v bezpečí.

Toscana
01. 12. 2011
Dát tip
Aleši, to možná i jo, protože pak budeme mít všichni ve šrajtoflích sucho jako na Sahaře :o)))

že by šlo o zavedení vyšší DPH? :o)

renegátka
01. 12. 2011
Dát tip
bezpečná vaginální technologie může být i kondom, ale to jsem asi ulítla

FAE BOMB
01. 12. 2011
Dát tip
Když bych to "něco" přesně definoval, ale nepojmenoval, tak by to byla docela nuda, ne? :-)

Toscana
01. 12. 2011
Dát tip
No, těžko hledat odpoveď, když ze zadání není jasné, zda: zavedení ve smyslu něčeho dovnitř něčeho jiného nebo zavedení ve smyslu uvedení v platnost nebo v použití nebo zavedení někoho někam, odkud netrefí zpátky :o)))

FAE BOMB
30. 11. 2011
Dát tip
Samá voda... :-)

avox
30. 11. 2011
Dát tip
jak tě znám, tak dobře izolovaný, plně automatizovaný protiatomový kryt :-))

FAE BOMB
30. 11. 2011
Dát tip
Střešní krytinu na mysli nemám...

8hanka
30. 11. 2011
Dát tip
Bramac to asi tiez nebude:(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru