Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bezejmenné

Výběr: kafka, Lyryk
02. 01. 2002
11
0
2038
Autor
zolli

Nevím proč to je, ale vždy mi při bakchanáliích nalijí u výdejního okýnka víno s nějakým patokem z mandragory. Blbé fóry! Ale už si zvykám….

 

 

Ráda ustoupím za diskrétní zónu!

Vždyť Menádám nehrají v Medelssonu.

Méně Mene mene tekel?

Vím propadám do pekel.

Nekleč a neklej, tady nečte se tóra.

Pod Škrétou polaskám Salvátora.

Nevěřím na Saturna ani na Juppiter(a).

Radši se propiji z rána do večera.

Kila másla na hlavě.

Umíráček odzvonil k popravě

stavů. Jsem v „JINÉM“ stavu.

Zbytečně děláš si hlavu!

Ve veřejích u Ježíše

na rty usedlo klišé…

Půlnocí odbyl mne, ze srdce, zvon.

Nenastal mi Novoroční (s)hon.

Nedám si přeci předsevzetí!

Chci jen odklidit loňské smetí.

 


Zahradník
09. 01. 2002
Dát tip
Až půjdeš večer s tím smetím, mrkni na jihovýchodní oblohu. Je tam ten Jupiter. :-)

Wiki
04. 01. 2002
Dát tip
jak pravil Lyryk : klobouk dolů, milá zolli, :-))))))))) a TIP!!!!!!!!

Sala
03. 01. 2002
Dát tip
:-))) kždp. ke zvážení.. určitě ne nalehko :))) každá lajna svádí k překročení "čučomíry" listnatého zákazu p.s.: rybízové pomyšlením nad rybíz ;)

Lyryk
03. 01. 2002
Dát tip
naopak, klobouk nahoru - v dál až k JupíTerrůů... :-)))

Pája
03. 01. 2002
Dát tip
*

Albireo
03. 01. 2002
Dát tip
Tip za krásné hraní se slovy. A volám Juppí za Terru.

Gastarbajtr
03. 01. 2002
Dát tip
*!

Vojtek
03. 01. 2002
Dát tip
******!!

zolli
02. 01. 2002
Dát tip
Pro Ondru: Až to zase budeš luštit, tak: Znám jeden Telčský kostel. V roce 1917 slavil 330 výročí založení. Visí zde obraz údajně od K. Škréty – Salvátor. (Barokní malíř *1610 - + 1674. Byl Českobratrského vyznání po r. 1620 nucen emigrovat do Itálie. Konvertoval na katolicismus a r. 1638 se vrátil do Čech. Byl i portrétista a grafik. V r. 1974 měl v Jízdárně v Praze soubornou výstavu pod záštitou UNESKA. Děda měl od Škréty nějaké grafiky…ale padly do propadliště času..Panbůh zaplať ještě by se rodina vo ně porvala!) V minulosti do tohoto kostela nanosili škopky másla, aby během svátků zajistili stálé světlo u oltářů. Na věži visí zvon (váží 120 kg a má nápis „Sit nomen Domini benedictum = Budiž jméno Páně pochváleno), který se zázrakem zachránil a nebyl za první světové na Maninách roztaven k válečným účelům. Tluče teď lidi po hlavě (ve trojici jiných zvonů), aby věděli, že i Ježíš má srdce. Mezi věžemi byla vystavena meteorologická cela, ze které se páchalo astronomické pozorování. :o))))) To tvrdé ypsilon…to je tam správně! Od odbude ;o)))) Mene, mene, tekel, ufarsin – najdeš v té červené knížce v knihovně Daniel 5 kapitola. (Stránku Ti nepovím, víš, že čtu kralicky…) Saturn a Juppiter jsou božstva pohanská. Saturnus je papá od Dia, to si přečteš v antické mytologii. Menáda? Členka sdružení ke konání dionýzovských slavností – bakchanka. (Tedy dnes Tě vyloženě hýčkám..) takže tóru už Ti vysvětlovat určitě nemusím…Že? Hele SYNKU vopovaž se říct, že jsem průhledná jak meloun a že mi nevěříš ani slovo :o)

PecKer
02. 01. 2002
Dát tip
škoda , že jsou ty vysvětlivky jen pro Ondru, určitě by mi taky moc pomohly. típ

kafka
02. 01. 2002
Dát tip
:-) ***

sidi
02. 01. 2002
Dát tip
No asi jako PecKer. Snad jen že mě by ani tyhle vysvětlivky nepomohly. Ovšem jinak zolli, klobouk dolů.

Kněz
02. 01. 2002
Dát tip
*!t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru