Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Předškolní čmuchalové

06. 12. 2011
9
27
2133
Autor
FAE BOMB

Autor používá Alpu pouze k mazání nohou... No fajn, přiznávám se, pak si ty nohy volížu!!!

 

 

Předškolní čmuchalové

 

Hraji s dětmi na schovku.

Ač se dobře maskuji,

vždycky tu hru prohraji!

Snad že chlastám francovku...

 

 

 


27 názorů

koloušek
07. 12. 2011
Dát tip
Když tě něco trápí, tak se napij Alpy. T*

Alegna
07. 12. 2011
Dát tip
:-) jdou po čichu

To jdeš těm dětem pěkně příkladem :-)

Čudla
06. 12. 2011
Dát tip
Zkus něco jiného. *

8hanka
06. 12. 2011
Dát tip
miesanie alkoholu skodi:) Voda do Alpy, slivovica do mna:)

FAE BOMB
06. 12. 2011
Dát tip
Slivovicí, že? :-))

8hanka
06. 12. 2011
Dát tip
FB, ALpa je bezfarebna ako voda, nie je problem dolievat:)

Toscana
06. 12. 2011
Dát tip
Fae, vy jste si jako děti na kostku cukru francův nápoj nelili??? Báječný mentolový bonbonek z toho byl... :o)))

FAE BOMB
06. 12. 2011
Dát tip
T: Poctivě jsem pracoval, až dopracoval!!!

FAE BOMB
06. 12. 2011
Dát tip
Tak tebe bych chtěl teda vychovávat... A to nebylo rodičům podezřelý, že se ta Alpa podezřele rychle sesychá, zeména pak ve dny, když máš zrovna dobrou náladu?

Toscana
06. 12. 2011
Dát tip
No tos to teda dopracoval - Francův nápoj!! :o)) *t

8hanka
06. 12. 2011
Dát tip
ano, v tomto veku slivovicu, ako dieta som nemala moznost vyberu:)*

FAE BOMB
06. 12. 2011
Dát tip
Pro vnitřní použití je spíš vhodnější ta slivovice. Ale proti gestu žádný deputát...

8hanka
06. 12. 2011
Dát tip
uz ako dieta som povazovala Alpu za vseliek - u nas sa pouzivala na (takmer) vsetko - natierali sa bolestive miesta, zalieval sa bolavy zub, rozbite kolena, kocka cukru s alpou na bolavy zaludok, tesne topanky sa zvnutra potierali alpou, z mdlob sa preberalo natieranim spankov a cuchanim Alpy...doteraz na nu nedam dopustit, mame ju vzdy doma:)* (aj slivovicu)

pít svařenou slivovoci a namazat se máslem...snad to přežiju :o)

FAE BOMB
06. 12. 2011
Dát tip
Proti chřipce piju svařený Tamiflu.

FAE BOMB
06. 12. 2011
Dát tip
sep: Naposled jsem si cucal palce u nohou v prenatálnim věku. Teď jsem rád, když se vohnu aspoň do pravýho úhlu... Dík za návštěvu. :)))))))))))))))))))))))))

zrovna popíjím svařenou vodku (s trochou čaje, tedy...) abych zahnal nastupující chřípku :o)

FAE BOMB
06. 12. 2011
Dát tip
Svařenóóóu! Když jsou teda ty Vánoce... Tak dva litříky. Dvě skořice, tak patnáct hřebíčků a asi tak přiměřeně velkou hrst cukru. Na kolejích jsme to vařili v rychlosvarný konvici. Musí se to ale míchat, páč jináč ti to vypění a vodejde do svařákovýho nebe. Pak jsme to v hodněstupňovejch mrazech a zimních bundách chlastali na balkóně a kecali vo zbraních. "Mouchy" u ČZ-75, koncová balistika, válka v Jugošce... Takovou pohodičku už asi nezažiju!

..mi se nejvíc líbí ten prolog:)))

Já radši Frankovku. ((-:

FAE BOMB
06. 12. 2011
Dát tip
a-n: Minule jsem vyhrál. Zahrabal jsem se do hromady hnoje!

FAE BOMB
06. 12. 2011
Dát tip
Pravdu díš, díky lihu se lepší navazujou kontakty...

taková schovka se dá hrát jen s dětmi, které mají rýmu

Diana
06. 12. 2011
Dát tip
Líh na čištění kontaktů taky není marný! ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru