Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bolest

09. 12. 2011
5
16
1751
Autor
Lucie-at

Jak bys namaloval bolest?
Rozložené tváře...

     možná -

                 jen ruce
                    nebo ucho

prázdné tváře
   tisíce tváří!

Ne, jak bys namaoval svoji bolest?

Čáry.


16 názorů

výstižné, řekl bych, nezkreslené

palino8
12. 03. 2012
Dát tip
veľa čiar!

MarK.
25. 12. 2011
Dát tip
..vymalovano! .. *

Lucie-at
17. 12. 2011
Dát tip
děkuju :)

pété
16. 12. 2011
Dát tip
čáry !!! dobry konec ;)

Čudla
11. 12. 2011
Dát tip
Bolest očišťuje. *

VH64
10. 12. 2011
Dát tip
Jsem spokojen!

jooo...tak tohle znám, to je děs :)

Lucie-at
10. 12. 2011
Dát tip
VH: samozřejmě že jak mi srdce velí :) spíš jsem si říkala že se to moc uznání nedočká :) zrovna jsem měl ve škole nějakej referát z kubizmu, do toho jsem ve vlaku přemejšlela o picassovi a zároveň o abstrakci všeobecně, jak se k ní promalovat a tak a měla jsem zrovna ten den nejhorší fázi deprese, všechno jsem zvorala, proto ta bolest... a k dialogu mě inspirovala návštěva divadla s kamarádem... je psychologickej rozbor mých pohnutek uspokojivej? :D Dead: notepad je nejjednodušší nástroj, tam si nemůžeš ani vybrat font, vycentrovat... jediný co se tam dá nastavit je jestli zalamovt řádky nebo psát do nekonečna :) Juno: děkuju :)

a tam není kontrola překlepů ? jsem technickej panic no :) a k tomu jsi zas neposlala avízo !

VH64
10. 12. 2011
Dát tip
Moje otázka směřovala k úmyslu, nikoli času tvorby. Je-li to "jak vám srdce velí" nebo "co si myslíte, že my spíš schroustáme".

Lucie-at
10. 12. 2011
Dát tip
to jsem napsala včera :D

VH64
10. 12. 2011
Dát tip
Nemyslím to zle, jen jsem nevěřák nevěřavá - teď to jste vy, nebo nás jen zkoušíte?

Lucie-at
09. 12. 2011
Dát tip
já to píšu v notepdu protože muj počítač je vždycky na zhroucení když má spustit word :D

Ty seš na facky ! Pusť už tu kontrolu pravopisu !

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru