Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VÁNOČNÍ RAKOVINA

13. 12. 2011
21
23
2488
Autor
brackenridge

„Já mám rakovinu! Určitě mám rakovinu!“ vykřikl.

Chytil se za kotník a zhroutil na zem v dramatické křeči.

„A takhle vyvádí furt,“ povzdychla si stará Burdová.

Obočí měla vytrhané do oblouku. Snad už jen ta klenba nad svraštělými očními víčky připomínala, jaká vyhlášená krasavice byla před mnoha desítkami let.

„A nemá von ji teda fakt?“ namítla účastně Dvořáková.

O Felixovi se všeobecně vědělo, že je to starý hypochondr, nicméně kvůli vžité společenské konvenci se Dvořáková cítila povinna se Felixe na oko zastat.

„Ale hovno má. Zase jen vyvádí.“

„Rakovinu kotníku mám, báby blbý. Budete špendlíěkem hrabat na mým hrobě!“ zachroptěl.

„Gulášovku si dáš?“ nabídla Burdová.

„No jestli máš dost...“

Dvořáková se mlsně oblízla. V očích jí zasvítil plamínek obžerství.

„Baby jedny bezedný,“ utrousil Felix.

„Kde mám ten tlakovej obvaz?“

„U prdele mi visí. Dáš si s náma gulášovku?“

Felix se na okamžik zastavil. Sníh padal v ladovských chuchvalcích na rámy oken a Psův hrob se proměnil v bělosvoucí památník. Všechno bylo vánoční. Tak, jak má být. Jen kdyby Felixe už někdo, kurva, politoval.


23 názorů

DavidPetrik
09. 01. 2012
Dát tip
Je to metafora sebelitosti nebo neschopnosti vciteni? Kazdopadne velmi kompaktni a uderne ("tight as a nun's ass", coz je mimochodem kompliment). Jakkoliv je to tak odlisne od toho co a jak pisi sam, byl jsem velmi zaujaty. Dekuji.

Sebastiana
17. 12. 2011
Dát tip
Brack- opět bezva Nepochopený- jednou jsem vydržela bez sexu celé 3 týdny, fakt, byla to hrůza, ...

Dave Lister
15. 12. 2011
Dát tip
Cha,to je pochopitelný taková potřeba..co nikdy nepochopím, je, když člověk něco řeší a sere ho to a někdo hrozně moc chytrej to ještě pohnojí takovým zápichem No hlavně se nelituj.

diky decka! :-)

Tak se na ně musí, ať jsou mladí nebo staří a nejen o svátcích! ...Jen pro mě radši držťkovku... ***

baaba
14. 12. 2011
Dát tip
...čupr :)))

hanaka
13. 12. 2011
Dát tip
Brack, ráda tě vidím!!! Zase u tebe čtu ve více vrstvách... to mám ráda. *

Háber
13. 12. 2011
Dát tip
hehehe :) *

...jo jo jo,fajn

StvN
13. 12. 2011
Dát tip
Koukam, ze moralni podtext tvych del se nemeni.

nemluvná
13. 12. 2011
Dát tip
Dvojsmyslný název? V posledních desítkách let Vánoce opravdu "rozežírají" peněženky, šílení, křivdy, přehnané charity...jako rakovina.Písmo skvělé.

pane nepochopení, já vás taki horzně lituju! Tak, to bi bilo, teťka eště ten sníh.

paní bracková, uš ste mi tu citelně chibjela. Bes vás tento server leda skomírá. Tak pevně doufám, že to zas rostočíte a provjetráte zdejší faldi sádla. Já sama na to nestačím!

Ferry
13. 12. 2011
Dát tip
Vánoční romantiky není nikdy dost... Co je asi "Psův hrob?"

heartrate
13. 12. 2011
Dát tip
Nepochopený, já tě moc lituju, musí to být hrozný :)

Diana
13. 12. 2011
Dát tip
Chudáček Felix, nepolitovanej...****

Nepochopeny
13. 12. 2011
Dát tip
špendlíěkem?? čím? špendlíkom? :) Inak, mám brutálnu nádchu, bolí ma členok, čo som mál dva týždne dozadu ešte v sadre, nemá mi kto nachystať raňajky a to ani nehovorím o tom, že som neviem ako dlho nemal sex!!!!

Kapsa
13. 12. 2011
Dát tip
:))

Anděl
13. 12. 2011
Dát tip
"To je lidský...jéžiš to je lidský"...takto mne to svádí napsat - nespisovně - a ještě "do úst beru jméno Ježíše". Ale je to tak. Aspoň na ty Vánoce, kdyby ho už někdo politoval. Dnes je moc lidí, co chtějí pozornost skrze své choroby. A to je lidské? Ne, to je smutné. Okamžitě se mi vybavily ty chuchvalce sněhu a ticho. Krásné velké písmo, pár slov na dvaceti řádcích. Děkuji. Donutí mne to myslet na ty, co si přejí kvůli pozornosti okolí nemoci.

:))) vánoční..jak má být:))

heartrate
13. 12. 2011
Dát tip
:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru