Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Farářova improvizace

16. 12. 2011
4
10
1099
Autor
FAE BOMB

 

 

Farářova improvizace

 

Zapomněl jsem při kázání,

text šestého přikázání.

Zakázal jsem vesele,

prdět nahlas v kostele!

 

 


10 názorů

Káááždý jen tu svou mááá za jedinou...teda svýho...co to kecám, to Kecal kecal :-))) K těm dětem, to je přece jasný, že každý snáší své. Pokud tedy matka nezanáší, pak jsou nevlastní. :-)

já znám taky jedno přísloví: s prdy je to jako s dětmi každý snáší jen ty své...

Toscana
16. 12. 2011
Dát tip
aháááá, takže další církevní pokrytectví: Prdět se může, ale jen potichu!!! :o))) (I když fakt netuším, co to má společného se šestým přikázáním "Nesesmilníš"). *t 8hanka - to přísloví se v Čechách používá taky, ale v poněkud košatější formě: "Kdo krká a prdí, zdraví si tvrdí, kdo krk a prd dusí, strašnou smrtí zajít musí!" :o))

Květoni, ale musí mluvit hodně hlasitě a být výmluvný :-) Hani, máš pravdu, v Čechách jsem to slyšela taky , je to normální, lidský. Nepochybně se to týká i básníků. Včera jsem si pustila Hanzlíka, který vyprávěl, jak byl v šoku, když natáčeli Romanci pro křídlovku, že si pro něj vznešený pan Hrubín ulevil jadrnou nadávkou (synonymem pro sedínku), když ho obtěžovaly nějaké fanynky.

Diana
16. 12. 2011
Dát tip
Tohle mi nepřipadá vtipný, ale jen hrubý :-(

FAE BOMB
16. 12. 2011
Dát tip
Asi chce všechny donutit k přijetí svátosti Pomazání nemocných...

8hanka
16. 12. 2011
Dát tip
u nas sa hovori: kto prdí, zdravie tvrdí takze farar vlastne ohrozuje zdravie veriacich, hm...

to jsou dnes témata :o)

Čudla
16. 12. 2011
Dát tip
Pán Bůh odpouští hříšníkům. *

Znám takové přísloví - Kdo se umí vymluvit, ten si může i v kostele prdnout. ((-:

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru