Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Třicet

28. 12. 2011
34
42
2532
Autor
avox

Z KOULE domů...

Sedí třicítka za volantem
a do mobilu mele pantem
Přehlídla třicítku na značce
rozbila auto v zatáčce
 
 
Do rubriky dopravních nehod přibyla krátká zpráva: „Třicetiletá řidička při průjezdu pravotočivé zatáčky z dosud nezjištěných příčin přejela do protisměru, kde narazila do sloupu veřejného osvětlení a zaparkovaného osobního vozidla. Se středně těžkým zraněním byla převezena do nemocnice.“
 
Marie se probrala na nemocničním lůžku, zlomená žebra naštěstí neporanila plíce, rozbitá hlava a naražený loket se za pár dní taky zahojí. Auto je na tom hůř, říkal policista, když za ní přijel sepsat protokol. 
 
Takhle si oslavu svých narozenin nepředstavovala, to tedy ne… 
 
Odpoledne, sotva začaly návštěvy šoupat návleky na botách po nemocničních chodbách, přijel za ní manžel, dokonce s kytkou. Ani jí nic nevyčítal, povykládal, jak mu včera odpoledne volala nejdřív družinářka, pak i učitelka z mateřské školky, jak hned odjel ze školení, ale stejně zbuntoval dědu, aby zajel pro děcka, že to měl blíž. A děda je frajer, rovnou přivezl i babičku, tak je o všechno postaráno, jen handsfree, kterou jí chtěl dát k narozeninám, není kam namontovat - její „šuplík“ je na odpis…
 
Možná se Marie někdy doví, že slečna učitelka z mateřinky kvůli ní zmeškala rande a paní vychovatelka z družiny měla několik dní dokonce tichou domácnost, manžel jí nevěřil, že se zdržela v práci.
Možná se někdy pokusí spočítat, kolika lidských osudů se dotkla svým „neodkladným“ hovorem.

42 názorů

Vampirelord
29. 06. 2012
Dát tip
***ze života :)

Kočkodan
26. 04. 2012
Dát tip
Já te Nado jen pozdravím, na tvé dalsí dílko se juknu pozdeji. Dobrou nebo cau!

avox
25. 04. 2012
Dát tip
já jo, ale neřídím, jenom se vozím :-)

Kočkodan
23. 04. 2012
Dát tip
Ctyrversí ze sebe nesypu, nechces to nabídnout BESIPu? Mimochodem – já za jízdy nikdy netelefonuji. :-)

avox
26. 01. 2012
Dát tip
dík za radu, ale to nemá velitel vozu v popisu práce :-))

avox
26. 01. 2012
Dát tip
ne, jen občas šlapu na (neexistující) brzdový pedál na místě spolujezdce :-))

avox
26. 01. 2012
Dát tip
a to zas klidně, já totiž neřídím auto, ale řidiče :-))

avox
26. 01. 2012
Dát tip
já taky ne, ba i telefon časem vyhodím :-)

8hanka
06. 01. 2012
Dát tip
:)*

Robinia
03. 01. 2012
Dát tip
motýlí efekt...

avox
02. 01. 2012
Dát tip
asi jsem se dětství vzdálila už moc, nějak mne žádný rým zrovna nepadá :-))

Lakrov
02. 01. 2012
Dát tip
Nejvíc se mi líbí říkanka v úvodu, připomínající dětství jen s tím rozdílem, že ke slovu zatáčka se tehdy hledaly rýmy v jiné části slovníku... :-)

Markel
01. 01. 2012
Dát tip
i já ti přeji vše to, po čem toužíš :-))

avox
01. 01. 2012
Dát tip
díky, to je to podstatné, když člově nemůže pomoct, aby aspoň těm druhým neškodil. Jsi má první letošní kritika, všechno dobré přeji :-))

Markel
01. 01. 2012
Dát tip
...kolika dalších osudů se někdy nechtíc dotkneme - T

filemon
31. 12. 2011
Dát tip
:))

jejda: a přesto je používám :o)


avox
29. 12. 2011
Dát tip
děkuji, i za sdělené vlastní zkušenosti :-))

nostalgik
29. 12. 2011
Dát tip
Dík za šťastný konec a poučení:Nemlet pantem... :o)

Bosora
29. 12. 2011
Dát tip
Jasné, stručné...hezké T*

guy
29. 12. 2011
Dát tip
od chvíle, kdy jsem za to zaplatil pokutu, si dávám o hodně větší pozor .. :-)

Neodkladné hovory!! Zazvonění mobilu a promiň uprostřed hovoru beru jako nejvyšší možnou osobní urážku.Také to někdy udělám, ale rozvažuji, který z obou hovorů je nutno upřednostnit.A H.F. v autě považuji za standardní vybavení.

avox
29. 12. 2011
Dát tip
díky za vlídné hodnocení :-))

Alegna
29. 12. 2011
Dát tip
pěkné, básnička nemá chybu

Diana
29. 12. 2011
Dát tip
A to ještě neměla 3,5 promile v krvi! Úvodní básnička je super zkratka! :-)))

Čudla
29. 12. 2011
Dát tip
Všechno souvisí se vším, to je fakt. *

jejdavilda
29. 12. 2011
Dát tip
aleši ty máš tak velké uši, že nepotřebuješ ani sluchátka*

Stařec_007
28. 12. 2011
Dát tip
Zajímavé!! **

avox
28. 12. 2011
Dát tip
děkuji všem :-) to jsem tak jednou viděla autíčko zapasované mezi sloupem a jiným autem... zbytek jsem si jen domýšlela... družice je fajn, Květoni, díky na druhou :-))

gabi
28. 12. 2011
Dát tip
fajn*

Hesiona
28. 12. 2011
Dát tip
No jo, tohle by se mělo publikovat někde veřejně. Jenže oni by se ti "telefonisti" stejně nechytli za nos, protože ONI jsou přece opatrní, že jo? Povedlo se ti to znamenitě, Avox, krátké a naprosto výstižné. I s tou úvodní básničkou a ponaučením na konec.:)

srozumeni
28. 12. 2011
Dát tip
***

Tak ještě jednou, do družice všeho dobrého. (-:

telefonovat jen se sluchátky...

reinka
28. 12. 2011
Dát tip
Mně se podařilo něco podobného, naštěstí bez zranění, a ani jsem u toho nevolala... A teď už určitě za jízdy telefonovat nebudu, teda po přečtení tvého dílka :-))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru