Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsou věci ...

05. 01. 2002
1
0
2194
Autor
Seregil

Jen tak skládám slovo k slovu, nějak mě všechno poslední dobou deprimuje...

Jsou věci mezi nebem

a zemí

Dám otázku

a nikdo neví

 

Jsou věci, na něž se

neptám

Dám odpověď

a lidi zdeptám

 

Víno, zpěv a ženy

nic neřeší

Dám si pěstí

a zírat budu v ořeší


hurvinek
30. 10. 2002
Dát tip
prvni je skvela zbytek by chtel poupravit

Nuitík
29. 05. 2002
Dát tip
poznáte mě podle monokla. toho mám já od čokla... eh

Seregil
06. 01. 2002
Dát tip
Je to tak trochu tou deprimující náladou, ve které se nacházím... Nedokážu při tom myslet, i když si myslím, že při básnění se myslet nemá... Jsou tam chybičky, to je pravda, když to zpětně prohlížím, vidím, že by se to opravdu dalo změnit a zapracovat na tom a myslím, že to časem udělám, ale teď.... nechám to času....

Tenhle
05. 01. 2002
Dát tip
Proč si to jen tak odbyl, vždyť ta první sloka ja naprosto dokonalá. Stálo by za to s tím něco provést. Takhle je to na hovno. Druhá sloka by se dala přepsat a docela v pohodě neptám - šeptám. Třetí sloku bych zrušil úplně. je naprosto mizená a je škoda, že vůbec je.

Gastarbajtr
05. 01. 2002
Dát tip
já mám taky pořád pocit, že jsem jaksi mimo....

Amanda
05. 01. 2002
Dát tip
Libi moooc...

dablik008
05. 01. 2002
Dát tip
aneb Olduv patent 2 kritiky na 1 vlozeny dilo v praxi, a jaxe ti novacci pekne cini :o)) jen tak dal a houst a hloub a zluteji :o)) (tohle neni jizliva poznamka) d.

Krel
05. 01. 2002
Dát tip
tak to ořeší fakt nic neřeší, ale jinak dobrý...

valerinka
05. 01. 2002
Dát tip
no nic.......mlcim:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru