Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mistr Fong

18. 01. 2012
8
9
946
Autor
45rpm

Mistr Fong kráčel cestou, která se mírně svažovala kolem odkvetlé jabloně, když došlo k nečekanému setkání. Do cesty mu vstoupili čtyři mladí lidé. Fong měl jako obyčejně ruce složené v kimonu. Mírně se usmíval, když tu z něj na silnici vypadla činka. Fong činku zvednul a oprášil, jako by to byla ta nejvzácnější váza. Pak pokračoval v cestě. Nikdo na to nic neřekl. 


9 názorů

srozumeni
03. 08. 2012
Dát tip
***

45rpm
20. 01. 2012
Dát tip
Neni to preklad. Je to vlastni. Zpusob, jak uvazovat nad tim, co je prirozene.

feferonka
19. 01. 2012
Dát tip
asi si taky vezmu večer do města činku..

Janina6
19. 01. 2012
Dát tip
Tohle je příběh, v jehož zárodku se všichni shodli, že se nestane :-) Škoda, že byli tak chápaví. Takový to mohl být krásný akční film s ukázkami bojových umění.

Zbora
18. 01. 2012
Dát tip
Mně se líbila. Je to přesně to, co to asi má být :)

Fouraix
18. 01. 2012
Dát tip
asi mu nespadla na nohu. takže to vlastně dobře dopadlo

VH64
18. 01. 2012
Dát tip
Trochu mi to připomnělo ono klasické "Mladý člověk šel do metra, obutý a v čepici, a nic se nestalo" To je překlad nebo vlastní?

Gymnazistka
18. 01. 2012
Dát tip
Hezké, jenom si nejsem jistá, slovem "činka" nějak mi to do tý atmosféry nesedí, ale na druhou stranu jak jinak to napsat? *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru