Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tchýně

19. 01. 2012
12
26
4034
Autor
Kočkodan

Tchýně

 

 

Pod starou višní

 

věkům ustlána mlčí.

 

Všichni jsme hříšní...


26 názorů

Kočkodan
06. 09. 2021
Dát tip

 

„Roztomilé“ není zrovna komentátorské slovo, pri kterém by autor zuril. Ani já tak v nejmensím neciním. Ba za nej dokonce i dekuji.


64T.B.S.
20. 08. 2021
Dát tip

Roztomilé


...zatímco běžná výslovnost tohoto výrazu je tchýně (dlouze), v psaném projevu připouští pravidla českého pravopisu pouze krátkou variantu tchyně...

díky Kočkodane za upozornění, hned se cítím lépe, že nebudu tchyní...

a koukám že jsem to popletla: má být ropucha a 30 žabiček... ne nadarmo mi říkají Vojtová...


Kočkodan
15. 02. 2021
Dát tip

 

Díky Radmilo. Za tvoje „pěkné“ se ti „pěkně“ odvděčím tím, že tě upozorním na častý omyl spousty Čechů, Moravanů a Slezanů – tchyně se píše správně bez čárky.

 

Nezuř. ;-)


Tchýně a 30 žabiček... tchýně věší záclony... nejsem a nebudu tchýní..., pěkné.


xardaska
23. 11. 2016
Dát tip

ještě že tak,to jsem se lekla,že jsi vrah tchyní,taky jsem tchyně:-)


Kočkodan
23. 11. 2016
Dát tip
To byl jen pokus o humor, já měl se svou dobrý vztah. V době vzniku dílka jsem ještě psal nesprávně „ý“, teď už všechny zkracuji. Samozřejmě jde o tu čárku, ne o hlavu.

xardaska
23. 11. 2016
Dát tip

čímpak tě tchýně tak naštvala:-))


Kočkodan
22. 04. 2016
Dát tip
Díky. Smýsené pocity mají opravdu jenom mysi a krysi, coz ty (doufám) nejsi. :-)

Horác
22. 04. 2016
Dát tip

Pardon, nějak se to smrsklo...A ta hrubka.....T

Smíšených pocitů přemíra

jako luxus ze Surry

když vážená tchýně umírá

ve tvém novém Ferrari.

T


Horác
22. 04. 2016
Dát tip

Jak jsem už psal....o tématu:

Smýšených pocitů přemíra,jako luxus ze Surry,když vážená tchýně umíráve tvém novém Ferrari.


agáta5
11. 03. 2016
Dát tip

náznak?

jdu z tebe naznak :)))) díkes


Kočkodan
11. 03. 2016
Dát tip
Jak je videt, snacha a syn její tchýne necukli. Ta starsí dáma balanc dlouho drzet nevydrzí, proti kávicce sorty "Vávra" není pomoci... Priznám se, ze jsem si prál, abys na mne u nejakého mého dílka vykoukla. Uz jsem se chystal, ze ti to napísu na tvou autorskou stránku, ale vysoukám to ze sebe tady - zeny srandistky mi jsou obzvlást sympatické. A u tebe jistý náznak smyslu pro humor cítím... ;-)

agáta5
11. 03. 2016
Dát tip

Sladila cukrem

V okně držela balanc

Miláčku, cuknem? 

 

:))))) srandičky, na ty tě užije


Kočkodan
19. 12. 2014
Dát tip
Zulejko díky, to je dobre, ze jsi mi to sdelila. Pokud te tématika tchýní zajímá, tak si dovoluji upozornit (a tím i lákat ke ctení dalsích mých výtvoru), ze se pomerne casto vyskytují i v Príceních.

Zuleyka
19. 12. 2014
Dát tip

to je dobrý :-)


Silene
27. 08. 2014
Dát tip

Kdepak, ani by mě nenapadlo tady podrývat společenský řád, na skutečnost, že jednou budu tchyně, jsem připravena.

Zrušila jsem důchodové pojištění.


Kočkodan
26. 08. 2014
Dát tip
Jeste ze nepíses, abych se s tím sel zahrabat. :-)

Silene
26. 08. 2014
Dát tip

Další klenot ;).


Kočkodan
24. 01. 2012
Dát tip
Omlouvám se za chybející n.

Kočkodan
24. 01. 2012
Dát tip
Nesmírne si vázím toho, ze jste mi ctením mého rozsáhlého díla venovali tolik vaseho drahoceného casu. Dekuji. 

avox
20. 01. 2012
Dát tip
ne abys plival na zem pecky z višní! :-))

Toscana
19. 01. 2012
Dát tip
ses teda zapotil! :o))) *t

Čudla
19. 01. 2012
Dát tip
I ty jeden.. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru