Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PRASATA

20. 01. 2012
16
13
2182
Autor
brackenridge

Čistí si zuby v posteli. Po cestě od umyvadla k posteli kape zubní pasta na koberec. Fuj, prase. Modrozelené skvrny nevyčistí. Nepotřebuje. Koupí si modrozelený koberec a teď může prasit zubní pastou do libosti. Hlavně ale dává pozor, aby si omylem nekoupila bílou nebo nedejbože růžovou zubní pastu. Její bratranec Ferda je také prase. Smrdí mu nohy. A to ne, že by se mu potily. On si je nemyje. Nikdy. Lidi jsou prasata. Nekteří se škrábou v zadku a pak si čichají k prstům. Jiní olizují podlahu v drogérii. Ale já o nich vím a znamenám si. A až mi někdo zase vytkne nadměrné používání slova HOVNO, podívám se do zápisníku k datu 17.leden a přečtu: V podvečer ses drápal v nose. Pak jsi to snědl. Partnerce jsi ještě ten večer labužnicky lízal řiť. Děláš, jako bych to nevěděla. Kromě toho, prasata jsou velmi čistotná. Vlastně je mám ráda. Dají se vycvičit jako psi. A když si občas trochu uprdnou, vůbec je to nepohorší.


13 názorů

Athares
29. 01. 2012
Dát tip
Trochu mi uniká, co tím chtěl básník říci.

whynoo
23. 01. 2012
Dát tip
ha, tak to je humus :-D ale líbí :-D*

Adamova Eva
22. 01. 2012
Dát tip
:O))))))))))))) *

hanaka
20. 01. 2012
Dát tip
pokrytci :o) *

ponedělí
20. 01. 2012
Dát tip

ponedělí
20. 01. 2012
Dát tip

Sebastiana
20. 01. 2012
Dát tip
Brack, ráda tě čtu, ...

100Wzarovka
20. 01. 2012
Dát tip
Člověk je prase hned od narození, někteří na to pod vlivem výchovy zapomenou. Ale jenom někteří

f posteli si čistí zubi nejvjetší pošuci!!!

8hanka
20. 01. 2012
Dát tip
pripomenula si mi spoluziacku, ktora vytiahnute šušne z nosa strkala do ust a zjedla...na jej obranu musim priznat, ze sa pritom snazila otacat ku nam chrbtom*:*)

Metta
20. 01. 2012
Dát tip
mel jsem tri prsty v prdeli aby mi dobre smrdely nekdo mi tu prdel ukrad nemam je do ceho strkat jsem v prdeli moje nejmilejsi ukolebavka od tatinka, fakt t

brackíku...drzdi,zapomínáš ta to,že lidi co se drápou v prdeli a pak čuchaj,nikdy se nepřiznaj,ani sobě***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru