Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Já tebe taky ...

27. 01. 2012
34
40
2791
Autor
Garay

Zabíjím tě prý
Sebou tě zabíjím
A z tvé krve žiju
    Takže mi stačí
    když budu

Vzal sis větší sousto
můj rachitiku

A mne pod oknem čekají další
objetí
    (oběti)
Už nahé se prochází
Neztrácí čas
svlékáním
(I tys měl "gatě u kolen
když byla jsem ještě daleko")


A v Samotářích mi zaznělo:

Vás asi nikdo nemá rád
(pane)
Kolem je málo světýlek

A to já celá zářím
Prý že jsem tvoje Máří
Takže docela hodná holka
nemyslíš?

/sice jsi řekl "svině"
ale to se mi do kontextu nehodí/


40 názorů

Najdeš ho, a bude se ti stýskat po psaní. Tvé psaní je takové volání...

Garay
05. 03. 2012
Dát tip
Nevím, snad je to poklona... Ještě někoho kdo by mne takovou chápal, potřebuju do života a pak můžu i přestat psát :) Děkuju.

Nečtu příliš, když mi někdo sedne, chodím k němu rád. Jsi čitelná i tajemná, opravdová i smyšlená, máš jméno ač jsi bez jména. Ne, neznám kdo by takhle psal, tedy hlavně ve tvých posledních měsících azylu. Píšeme o svých prožitcích, touhách, těžkostech i radostech. Každý po svém. Ty jsi stále svá.

Garay
05. 03. 2012
Dát tip
Jen nevím jak "prokreslit" svůj "styl", mnozí nechápou. :) Znáš někoho, kdo psal jako já?

Máš mnoho hlubokých a prožitých myšlenek, i když cítím bolest, chodím k tobě rád.

Garay
14. 02. 2012
Dát tip
A do hájíčka... Tak jsem si to rozmyslela... Ganga počká...

VH64
13. 02. 2012
Dát tip
Dezinfekce bude třeba, tu v Gujarátu nekoupíme. Suchý stát. Ale jinak je to stejně loterie, 2009 jsem tam měl prasečí chřipku, před panácti lety jsem si přivezl otravu krve - to byla věc! Naštěstí zatím všechno bez následků. Matka Indie.

Garay
13. 02. 2012
Dát tip
Dezinfekci :D... Očkovaná proti žloutence jsem. A slovník. :)

VH64
13. 02. 2012
Dát tip
Jasně, co berem sebou?

Garay
13. 02. 2012
Dát tip
Ano... Vem mě sebou... V mých představách: Voní po kari Tajemná Indie Se všemi Ómy a henami vtetovanými na hřbety rukou až ke konečkům štíhlých prstů krásných žen A skutečnost Je trochu bolavější... Předlouhé zítřky Špinavé ulice Umouněné děti její Jdem?

VH64
12. 02. 2012
Dát tip
Jejda, jsem si Tě střádal na lepší chvíli, kdy se budu líp soustředit, a prošvihnul jsem takovou nabídku! Letím ve čtvrtek makat do Indie, tak snad potom, leda by ses tam stavěla za mnou...

Garay
31. 01. 2012
Dát tip
Tartaro.... S Eponou to teď trochu mlátí... Jak se připravuješ na keltský svátky?? A afektovaná já jsem vlastně pořád. I bez publika. Ale moc díky... :D Asi si ustřihnu vlasy... Abys mi neříkal Epono :D

welena
31. 01. 2012
Dát tip
****

koloušek
29. 01. 2012
Dát tip
T*

Garay
29. 01. 2012
Dát tip
Tak jo...:D Bydlím ve Stodolní :) Adresu upřesní mí bratři :D

oran
29. 01. 2012
Dát tip
za tohle dilo, bych te bud zaskrtil nebo pomiloval. myslim, ze by to bylo i v tomto poradi, jinak bych riskoval ludku, ze me zmlatis :-)

Garay
29. 01. 2012
Dát tip
Nee... Já jsem chlap na hormonech... Tyhle problémy mě netrápí :D .. Jinak Luďěk... Telefonní číslo nechám na vrátnici.

oran
29. 01. 2012
Dát tip
proste rekni na rovinu, ze jsi to dostala :-)

Garay
29. 01. 2012
Dát tip
Tak jsem si to přečetla znovu... S patřičnou "nakakaností" v hlase... Něco jako monologové písně v Kouři... A musím se teda pochválit jaká "naser akce" to ze mne vypadla. Orane... nefa, že ty nerosumjet... Taky obšas měla problem... Sama se sebou. Tak nevím, co jsi čekal VH64, ale stačí napsat zprávu... jsem teď (k)singl...:D A vám všem děkuju za podporu mé ... ani nevím co to je... Ale bude se to číst v rádiu... :D ... Takže i Sebastianě děkuju... a doporučuji patřičnou "nakakanost" v hlase... "nasranost" je sprosté slovo... A já už su hodná... Sem se nějak vyčerpala... Prostě díky.

VH64
28. 01. 2012
Dát tip
Jsem se sem těšil na něco jiného, ale podobně jako "buran Oran" musím pochválit...

Čudla
28. 01. 2012
Dát tip
Moc líbí *

oran
28. 01. 2012
Dát tip
ja ja, ich been burran, ale nekdy je dobre byt sam sobe raketoplanem. komentu, co jsi napsala, vubec nerozumim, ale rad se s tebou dohodnu na tom, na tom a na tom, pripadne, pokud to bude nutne i na tom, ale to uz bude teda sila, teda v pripade, kdyby to vyslo, teeda. :-)

Sebastiana
28. 01. 2012
Dát tip
FAKT DOBRÝ*

Fíha, skvěle napsané.*

Garay
28. 01. 2012
Dát tip
Orane, orane.... (ty malý burane :)) To je pro chlapy zlé a neorané... :) Muži hodní pouze tipují, kolik jich pod tím oknem stojí... Případně jen tipují :D A teď si to přeber :D :D Kiwagamo.... proč ne, proč ne, proč????

Alegna
27. 01. 2012
Dát tip
renegátka to řekla za mě, taj se jen přidávám*

...dost dobré**

Se nehodí...

renegátka
27. 01. 2012
Dát tip
velmi výmluvné*

Petr.II
27. 01. 2012
Dát tip
*

oran
27. 01. 2012
Dát tip
hm, vubec se mi to nelibi, ale vubec ne, ale ten tip ti pravdive musim dat. ty mrcho. :-)

ostré *T

srozumeni
27. 01. 2012
Dát tip
Jéééžíííš, to je krásné...***

Honza_Princ
27. 01. 2012
Dát tip
cha*

Tony.cs
27. 01. 2012
Dát tip
Tak to je síla *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru