Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MILUJU TIMA!

28. 01. 2012
5
10
1841
Autor
DavidPetrik

Před touto povídkou doporučuji přečíst předchozí "Miluji Jerryho", aby čtenář nebyl ochuzen o pointu. Toto je druhá část dvojpovídky.

 

Zahybám mu. A on to tuší. On to ví. Najednou jí to bylo jasné. Neměla se nechat svést pokušením. Neměla s ním v posteli zkoušet to, co dělala se svým milencem. Kdybych po něm nechtěla, aby mě šukal do zadku, nikdy by mu to nedošlo. Ale jí to nedalo. Její milenec s ní dělal věci, o nichž by si ani nepomyslela, že by jí bavily. Proto je nemohla nezkusit i se svým manželem. A díky tomu teď – po sedmi letech manželství – nevěděla, jestli ji více vzrušuje samotná nevěra, nebo to, jak si zahrává s odhalením. Když se ale vzrušující možnost odhalení přiblížila, uvědomila si, že se bojí. Svěřila se proto svému milenci.

 

„Proč si s ním dělala věci, který děláš se mnou?“ žárlil na ní.

„Promiň, zlato, ale bylo to tak rajcovní,“ přitiskla se k němu bez kalhotek.

„Nepřijde Ti dostatečně rajcovní, že si to rozdáváme během pracovní doby tady v zasedačce?“ řekl dotčeně a nohou z podlahy zvednul její kalhotky.

„Miláčku, tohle neřešme. Řešme to, jak udělat, aby se o tom nedozvěděl.“

„Třeba se to nikdy nedozví. Scházíme se jenom tady u Tebe v práci.“

„Nepodceňuj ho. Možná je důvěřivej, ale dokáže bejt vynalézavej. Nakonec bude pátrat a dozví se to.“

„A i kdyby? Tak co?“

„Tak se se mnou rozvede a...“

„No a?“

„...a oba nás se svýma miliónama a drahejma právníkama rozcupuje na kousíčky.“

Zamyslel se. Na tom něco bude.

„Tak co budem dělat?“

„Můžem spolu přestat šukat,“ usmála se na něj a chytila ho v rozkroku, „nebo na něco budem muset přijít.“

 

A také že přišli. Byl to nouzový plán, k němuž je donutily okolnosti. Janet si totiž všimla, že už ji pár dní někdo sleduje. Byl to chlapík v kožené bundě, který jí ustavičně sledoval autem a jakoby náhodou se potuloval okolo jejího fitka nebo kavárny. Janet hned pochopila, že si její muž najmul nějakého – dosti neschopného – soukromého detektiva.

 

„To je nesmysl. To nebude fungovat,“ oponovala Janet. „Něco takovýho nikdo nezbaští.“

„Právě že zbaští,“ chechtal se její milenec. „Je jednadvacátý století. Člověk by měl využívat zdroje své doby. Navíc mě nic lepšího nenapadá.“

„A kdo to vůbec je?“

„Jerry Goldsmith. Šedesát sedum. Rozvedenej a bezdětnej. A žije sám na předměstí.“

„A proč by to vůbec dělal?“

„Dluží mi. Když přišel před dvouma rokama během recese o vklady, měli jsme mu zabavit barák. Jeho případ byl akorát na hraně. Chudák mi strkal úplatky, ať na něj nepošlu exekuci. Neposlal jsem. A Jerry mi teď dluží střechu nad hlavou.“

„Co když ale nebude hrát až do konce? Může to bejt dost ošklivý.“

„Bude hrát. Ví, že kdykoliv můžu jeho papíry strčit exekutorům.“

„Co mám teda dělat?“

„Už jsem to udělal za Tebe, kočičko,“ pousmál se George. „Založil jsem Ti novej účet na chatu, Tweetu a FaceBooku.“

„Ty neřáde,“ chytla ho za zadek. „Řekls o tom Jerrymu dřív než mně?“

„Nežárli Janet,“ zasmál se. „Pokud je to soukromý očko takový jelito, jak říkáš, snadno se chytí. Jenom se ujisti, ať může vidět na Tvůj laptop, až tam budeš mít otevřenej Jerryho profil.“

„Můj muž ale nikdy neuvěří, že mám něco s tak starým a chudým chlapem.“

„Taky bych neuvěřil. Ale jednoho starýho už sis vzala za muže.“

„Sprosťáku,“ lehce ho plácla na tvář.

„Podívej, příběh se má takhle. S Jerrym nezahybáš fyzicky, ale v kyberprostoru. Ve svý fantasii s ním děláš to, co pak zkoušíš s mužíčkem doma. A jsi taková naivka, že ani nevíš, že Jerry je starej chuďas. Na svým profilu totiž vypadá docela dobře jako nějakej atletickej třicátník. Něco jako já.“

 

George obeznámil Jerryho s podrobnostmi a varoval ho, že za pár dní se u něj doma nejspíš objeví soukromý detektiv. Ale místo detektiva se u Jerryho objevil sám Janetin manžel s pistolí v ruce. Rozrazil dveře a zlomil Jerrymu nos. Jenže právě díky zlomenému nosu dokázal Jerry svou roli tak dobře sehrát. A tak zručně přesvědčil zuřícího manžela, že jeho ženu nikdy neviděl, natož aby s ní měl sex.

„Jsem jenom starej loudil z virtuálního světa. Mám jenom porno a kybersex. Vaše paní ani neví, že jí všechny ty nápady posílá nějakej důchodce.“ Jo, když jde člověku o barák, nezalekne se ani pistole.

 

Janet a její milenec tak díky Jerryho spolupráci předešli prozrazení. Ovšem Janet ztrátou obavy z prozrazení přišla o velkou část vzrušení. Obava z prozrazení byla vzrušující. Nevěra byla oproti tomu banální. Nečekaně jí ale zachránil její manžel Tim Villareal. Přišel s novou vzrušující hrou, jejíž pravidla nevědomky znal jenom částečně. Jerry jí prozradil, že si Tim na něm vymohl, že začne Janet přes Jerryho posílat své sexuální fantasie. A protože, jak Tim věřil, Janet Jerryho přání už beztak uvádí do manželské postele, bude to dělat i teď. Akorát pod Timovou taktovkou.

 

Janet něco takového nesmírně vzrušovalo. Nevěděla, jestli jí více vzrušuje, že manžel je najednou stějně odvážný jako její milenec. Anebo to, že ani neví, jak obrovsky naletěl. Janet ovšem věděla jinou věc. Její milenec už jí nevzrušoval. Už nemívala vlhko v kalhotkách z něho, nýbrž opět ze svého, nyní tak chlípného manžela. A jak to bylo osvěžující! Najednou to bylo jako krátce po svatbě. Akorát s ještě většíma prasárničkama. A tak nakonec Janet svému milenci dala kopačky.

 

Nemůžu věřit, že si Tim včera přes Jerryho řekl o hluboký hrdlo. Ten kanec jeden!  Stála ve sprše a honila si kundičku. S čím přijde zítra? S trojkou? Vždyť si ze mě udělá úplnou couru. To je úžasný. Jo! Miluju ho. Zase miluju Tima!


10 názorů

DavidPetrik
10. 07. 2012
Dát tip
@Garth: dekuji za zastaveni. Potesi me, kdyz si nekdo precte texty, ktere jinak uz zavalila lavina pismackych prispevku.

Garth
10. 07. 2012
Dát tip
to mi přijde už malinko překombinovaný, ale nápad dobrej :-)

DavidPetrik
03. 02. 2012
Dát tip
@Metta: Pohravam si s napadem na treti dil. Zatim ale nevykrystalizoval. Dekuji za navstevu. Ale je tu povidka Meta;-))

Metta
03. 02. 2012
Dát tip
budou další díly:-)?

DavidPetrik
29. 01. 2012
Dát tip
@Patrik: jsem rad, ze stavba se mi podarila, aniz prozradila neco predem. Diky. Je to na avizo? ;-)

Perfektný zvrat, nevedel som si predstaviť ako bude pokračovať druhý diel. Podarilo sa Ti to!

DavidPetrik
28. 01. 2012
Dát tip
@srozumeni: dekuji. @martinez: dekuji. Je to vlastne takovy eroticky Rashomon;-) @Winter: dekuji. Obycejne pisu povidky se "sofistikovaneji" strukturou. Ale ty jsou zde malo ctene a dle komentaru soudim, ze by jim pomohlo, kdyby byly kratsi (na cemz pracuji). Proto jsem zkusil tuhle dvojpovidku. A "porno-trash-hardboiled"? What the heck is that supposed to mean? ;-)

Winter
28. 01. 2012
Dát tip
Ok, kdybys to trochu rozepsal, mohla z toho být docela dost dobrá porno-trash-hardboiled povídka. Takhle je to na půl cesty k absolutní coolovatosti .)

martinez
28. 01. 2012
Dát tip
tak ještě dva zvraty v příběhu, dobrý :o)

srozumeni
28. 01. 2012
Dát tip
Líbí se mi...***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru