Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hra se slovy: VODA

08. 02. 2012
5
8
854
Autor
MILANO555

Text se nedá číst jedním dechem.

Vždy je to jako oheň a voda.
Když někomu teče voda do bot, nepomůže mu ani svěcená voda. Postupně  víc a víc to s ním jde dolů vodou.
Nějaký čas  se ještě nad vodou drží, ale velmi brzo jde pod vodu.
Najednou není nikoho, kdo by mu podal vodu. A nikdo pro něj ani do vody neskočí.
Tím se vlastně nad ním  voda definitivně zavře.

Na druhé straně jsou lidé, co sem vtrhli jako velká voda. Dokonale se naučili lovit v kalné vodě a v každé situaci doslova vařit z vody. Všude měli  vodu na svůj  mlýn.
Nikdo z těchto podvodníků  nemusel  být na vodě a teď už jsou za vodou.
Je těžké, přímo nemožné,  je zahnat do vody a utopit ve vodě. A uteče ještě mnoho vody, než padnou do vody a půjdou pod vodu. Tak aby byli o chlebu a vodě.
Bohužel, zatím to je jen beznadějné nabírání  vody košem. Je to s nimi stejně marné, jako psát do vody.

Zatím obyčejní  lidé si zanedlouho nevydělají ani na slanou vodu. Zůstane jim maximálně voda v koleni.
Už jen bezmocně budou cítit, že nosí vodu do moře.

Proto…pusťme to vše raději k vodě.


8 názorů

Benetka
11. 03. 2013
Dát tip
Hezké!Ještě že jsem Beneka a né Kalvoda... :-D Odpověď pro Aleše:nedá. :-D Ale to s tou sazkou... :-D

MILANO555
08. 03. 2013
Dát tip

Á opět nějaký vodomil mi sem zavítal.


Tam už chybí jenom Vodafon.


VH64
10. 02. 2012
Dát tip
A jsou dokonce tací, co honí vodu!

gabi
08. 02. 2012
Dát tip
ale dá, prečítala som :) šikovný*

jo, tak to taky chápu...ale proč bych vydělával na něco, co vlastně nechci, to mi jasné není. Však takových věcí se ve sloganech najde spousta. třeba taková reklama Sazky - POMÁHÁME DRUHÝM K VÍTĚZSTVÍ. Tak když je někdo druhý, tak nemůže být vítěz, a jestli jo, tak za sebou nechá toho, kdo vítězil před tím...trochu začarovaný kruh :o)

MILANO555
08. 02. 2012
Dát tip
Říká se, nevydělá si ANI na slanou vodu. To ani je dost důležité slovo. Nejde o pití vody, ale o zdůraznění, že si nejenže nevydělá ani na pitnou vodu, ale doslova ani na tu nepitnou. Můj názor.

to vydělávání na slanou vodu jsem nikdy nechápal: copak se taková voda dá pít?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru