Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

G - Pan Kohout

20. 02. 2012
2
2
1595
Autor
VH64

G další části (vloženo) Pan Kohout (20.02.2012) Karlův golf (20.03.2012) Velký Karel (28.04.2012) Pražce (29.04.2012) Záhon (23.06.2012) Svetr (21.07.2012) Do příkopy spad (25.08.2012) Viktor Čistič (22.09.2012)

Pan Kohout

 

Jé, dobrý den, pane Kohout! Co vy tady?“ Ta malinká postavička v bílém plášti mluví na mě. Standa vykreslil dokonalý baziliščí úsměv, klepl mne prsty do ramene – „No podívejme se, to ses nám pěkně vybarvil.“

„Promiňte, já jsem si vás s někým spletla.“ – říká bílý plášť s nožičkami, který mezitím přišel blíž. „Vůbec se neomlouvejte, aspoň jsme kolegu víc poznali, ale vás ještě neznáme, kterápak vy jste?“ Pořád stejný baziliščí úsměv. „Trnková“ – představil se plášť.

Karel, který se zatím jen široce usmíval a otáčel po tom, kdo právě mluvil, napřáhl ruku – „Karel, ahoj.“ – a zahájil tak několikaleté legrační období, kdy mu G, která si s manšaftem netyká, důsledně vykala, a on jí stejně důsledně tykal.

„Post jméno mé. A kde vás tak nejlépe najdeme, kdybychom se chtěli dozvědět něco víc?“ „Vedle pana Iskandara, jsem jeho asistentka.“ – usmál se plášť a nožičky ho odnesly z dohledu.

„No vidíš,“ – obrátil se na mne bazilišek – „na první pohled to sice zřejmé není, ale ženská to je, tak snad abys něco nezanedbal, ne?“


2 názory

VH64
25. 02. 2012
Dát tip
On je pan Post šprýmař, on tím chtěl říct, že na mně prasklo, že vedu dvojí život.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru