Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak NAduté míry?

09. 01. 2002
2
0
1880
Autor
zolli

 

Má li být má volba

půllitr či holba…

Deci, rozdíl veliký...

navrhuji ŽEJDLÍKY.

Pikolíkům snáz

nosil by se máz.


Miroslawek
16. 01. 2002
Dát tip
no jo, já sem tak dutý, až mě to bolí... ;o)))

Stevenson
16. 01. 2002
Dát tip
Zejdlik, pullitr ci holba, co když tedy jiná volba palce delaj obtize ? co to merit na žíže.. (Jak to meril Mistr Jan) soustava neni nas pan.. ani mira neni nutna hlavne ze nam pivo chutna..

Stevenson
10. 01. 2002
Dát tip
to jsou palce na treti, vis.. jeden palec na druhy a tak..)

zolli
10. 01. 2002
Dát tip
Palce jso na place nepoužitelná míra a dost!!!

PecKer
10. 01. 2002
Dát tip
zolli - rozhodla jsi jako správný demokrat, ale co když je v pikolíkem přineseném půllitru, holbě či žejdlíku vždy na palec míň. Jak mu to říct? Pak už mě napadá jen prostředníček, nebo souběžná revolta malíku s ukazovákem A teď už před svými druhy slibuji, že dost!!!

zolli
10. 01. 2002
Dát tip
Hmmm PecKecku tak pak Ti poradim jedině změnit lokál...kde bys solidně lokal. :o))))

Pepo
10. 01. 2002
Dát tip
Dávno som sa nenapil.

Pája
10. 01. 2002
Dát tip
:-)))))))

Bacil
10. 01. 2002
Dát tip
Kdysi jsem reklamu neměl před očima přesto jsem dobře znal, že je HOLBA prima. Průser je ale ten, že se - marná sláva - tam u nás v obchodě vůbec neprodává... Budou-li pikolíci nosit mázy, mohli bychom se pak vůbec vrátit k mázhauzům... do mázhauzu bych šel rozhodně podstatně radši než do "mekáče".

Astalavista
09. 01. 2002
Dát tip
To by mělo viset někde v hospodě....!

Stevenson
09. 01. 2002
Dát tip
mozna, jenom pro znalce.. co to merit na palce?)

zolli
09. 01. 2002
Dát tip
Palce? to je dýlka nééé, jak chceš měřit v palcích na duto?

PecKer
09. 01. 2002
Dát tip
a coz takhle palec na palec na palecek? Kdyz je palcu dost tak to jde i na duto

:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru