Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mistr Fong a jablko

20. 02. 2012
6
11
1039
Autor
45rpm

Když na podzim dozrála jablka, mistr Fong každé ráno cestou do práce jedno utrhnul a snědl. Jednoho dne si všiml, že jablko, které se chystá utrhnout, je červivé. Mistr Fong zrovna nechtěl měnit své rozhodnutí, nechtěl se ani vzdát chutě na zdravé jablko. Věděl, že když si červivé jablko nevezme dnes, bude jej vídat každý den a když jednou sní všechna ostatní, tak tohle zůstane jako poslední. Mistr Fong dnes ráno přemýšlel nezvykle hluboce. Nakonec jablko přece jen utrhnul a řekl si, že cestou ještě zváží, jestli ho sní. 


11 názorů

JFTWTJTIJUMFSMPM: miska je tao čistá nebo špinavá....

45rpm
21. 02. 2012
Dát tip
Děkuji za přízeň. Jsem mile překvapen. JFTWTJTIJUMFSMPM - tíhnu spíš k taoismu:)

martinez
20. 02. 2012
Dát tip
já už se na ty tvoje miniaturky východní normálně těším jak je uvidím mezi avízama :o)

nádherné vč. komentářů kouknu na předešlé -smím... ?

fong je popiči!

hynajs
20. 02. 2012
Dát tip
bylo to nervydrásající až do konce!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru