Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V předvečer

21. 02. 2012
5
8
1084

V potu tváře a dechu nosu

hlídám svou Quasifésu.

Tolikrát mě již objímala

a tolikrát se usmívala.

Přál sis něco nového mít,

přál sis do cíle dojít.


Přesto všechno je to mlhavější než předtím

o to více včera než dnes

více zpátky než v přítomnosti.

Kdyby nebylo srdce, nebylo by lkání,

nebýt hlavy, tak absence rozumu.

O to víc by dnes neznělo jemné halekání

a strnutí

v čase a prostoru.

Předvečera quadragesimy

toho těžkého postu.


8 názorů

Tak bude to hodně o boji se sebou samým a snad dojde i ke konfrontaci vedoucí k delfskému "gnotis seauton" s jasným křesťanským akcentem. Sám se nechám překvapit. Pokud to bude dobrá sbírka, tak z toho vyleze solidní změť. Asi těch sbírek bude víc, protože přeci jen Quadragesima je každý rok jiná. Už jsem si jednou tak říkal, jestli z těch hodně surrealistických úletových básní jednou nevyberu to, co se dá číst do jednoho souvislého výběru.

Rajmund
26. 02. 2012
Dát tip
Oproti roku 2009 to vypadá na rozlehlejší scénu s vírou v pozadí.

Rajmund
26. 02. 2012
Dát tip
:-). Těším se na tu sbírku, to ji chceš mít hotovu do Velikonoc? P.S. Na Písmáku si všichni tykají

Rajmund: Jaká cizí slova máte na mysli? Že by výraz quadragesima? Tomu třeba rozumím dobře, protože jsem latiník a katolík. Pak je tu jedno cizí vlastní jméno a to je všechno.

Rajmund: Jaká cizí slova máte na mysli? Že by výraz quadragesima? Tomu třeba rozumím dobře, protože jsem latiník a katolík. Pak je tu jedno cizí vlastní jméno a to je všechno.

Rajmund
23. 02. 2012
Dát tip
Nepoužívej cizí slova, kterým nerozumíš. Nebudeš míti toho hlnej prnec.

Dobré kolego. Tip*

Tony.cs
22. 02. 2012
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru