Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zájezd

01. 03. 2012
8
2
2163

Tož kurva, lidi zlatí, ten náš starosta je dobrí ogár, svinsky sa o dědinu stará, tož mi ani moc nevadi, že má malého kokota, zakrnělá jajca a skoro vubec chlapski nesmrdi. Minuli tyden pro šecki ogáry a robi uspořádal kulturni zájez, vite, do Brna. Najednó to prostě začalo svinsky békať z rozhlasu jak tam v Horce mame Dámy a pánové, zitra sa koná zájezd do Ikeja Brno, autobus pro zájemce bude přistaven a tak dále, kurva, už přesně nevim, co šprechtil. Hnetka jak su to šicko vizjeděla, zabůchala su nohó od stola na růru od kamen a Rodino, šici sem a jak tam šici boli, tož su jim viložila, že zitra pojedeme na veliků kulturni akcu a že sa mosi dobře připraviť, oblect co nejlip a tak, kurva. Druhí den sme sa celá familija dobře nastrojila. Já su si oblekla tři páry svetru, navrch bombra, hózny z pytloviny, onuca namotala ze starých záclon, holiny navlekla a jako gut, no ne? Starý to vite, co si vzal, ten nemá na viběr. Svuj starý, na zádech pobletý smoking, kurva s ohořeló kravató, višisovaný celý jak sviňa. Sinátor nandal jakésik tilko pozáplatované a gatě od šantusa a fertig. Pak sme virazili na náves a tam už svinsky moc lidi, Veruna, retardovaný Kuba, Starosta, Krakonošové z hospy, sůsed Venca se svojou rašplou aji dalši lidi tam zevlovali, tož to bolo čupr gut. Jak su je šici opatřila, poslala su starého papriku spátky do baráčiska pro sud piva, za chvilu sa celý nasratý vrátil s rudlikem a vezl co su scela. Vite, dyž je hodně lidi, mosi sa chlastať co nejvic, abi bola pohoda a nido sa nehádal. Dyž přijel autobus, tož sme sa šici nakvartýrovali donitř. Já su sa nasádlila heski pjekně až dozadu, jak tam sů ty čtyři sedački spojené, tam sa mi sedi nejlip. Sinátor a starý si sedli až kamsik dopředu, bo mněli strach, že bich je rubala nohó od stola, coš bich dělala, kurva. Dyž sa dal autobus do pohibu, zabékala su mohutně Tož začinám kalbu a urazila su pjesti ventyl od barelu a chmelovina napjeněná začala viletovať ven jak sviňa, bol to uplný gejzír, asik jako dyž začne střikat medjed, co deset let nemrdal. Starý to asik cestó moc nakarboval, ale to nevadi. Začala su ten průd pivni lapat do mordy a glgat a šici ostatni sa ke mně připojili. Autobus zastavil a teť sa tam přivalil ten chuj autobuzeantský a Ježišikriste lidi, co to tady vivadite? Podivajte sa, jak to tady vipadá, šecko od piva, záclony mokré, potahi na sedačkách mokré, pane starosto, totok sme si nedomluvili, jako! Dala su mu přes kešeň pořádně a pak k volantu posadila papriku, abi to do teho brna dokočíroval. Pak su sa ožrala otpadla a probrala sa až u tej Ikeje,, kurva. Ogárci moji, to vám bila taková veliká budova, kurva, cosik jako kravin, ale svinsky veliké! Zapadli sme šici donitř a starosta coik povidal, jakésik chujoviny, vubec su to neposluchala. Zmerčila su totiš takoví bufáč, to tam mněli a tam sa prodávali šelijaké srački chutné. Jakésik masové gula, polivka a takik párky v rohliku a šicko to bolo svinsky levné. Doprcala su k temu prodejnimu pultu a hajzle smradlaví, kukaj mi prodať ten nejvječi buřt, kurva, co tadyk máš pod pultem, nebo to tadyk šicko roztluču! A on dobře pani a nandal mi buřtisko a Pani, bodete k temu scet něco k piti? A já Kurva že jo, daj mi pivosna! A on Omluvám sa pani, ale nemáme, pouze nealkoholické nekonečné nápoje. A já di do hajzlu nekonečné? A on no, přesně tak, kupite si kelimek a pak toho tu možete vipit kolik scete, neni žádný lymyt. Tož su si kupila kelimek a šla k automatu a začala glgat. Jeden kelimek sodofky, dva kelimki, tři, čtyřy, pjet...pak su si grcla, protáhla sa a vyglgala jich eště asi patnácť. Ale to uš na mě volali lidi z dědiny, prý Milu, poť dem rabovať, je to tu fšicko svinsky levné! Tož su šla. Mněli tam v tej Ikeji takový papundekloví nábitek šelijakí a jiné srački, to bola nuda. Co bolo ale gut, to boli takové malé karandáški, tyste si tam totiž mohli zadamo vzit a mohli ste si jich vzit kolik ste celi. Tož su odevřila kabelu a lifrovala do ni ty karandáše. Vite jak to dobře hoři? Dyž byla kabela plná, chvilu su tam zevlila a najednó, jak uš to bívá, přirodni potřeba. Po fšech těch sodofkách a pivu sa mi začalo chtit svinsky strašlivo scat. Tož su sa rozhledla, kam bich mohla vyprázdnit močák, ale nide nic. Pak su si ale fšimla, že o kus dál je veliké odděleni a tam sa prodávaji enem sedački. Vobrala su si tedyk jednu krásně chlupató, sedla su na ni, poodhrnula gatě a krásně sa do těch měkučkích chlupů vicrkala, normoš asik pjet litrů scánek do teho pustila. Ale sotva su doscala, hnetka zase svinská žizeň. Doprcala su spátky k automatu a dala nějakých dvacet kelimků zadarmo a hurá spátky za Verunó a spol. Ale netrvalo to ani deseť minut a dalši přirodni potřeba. Bili sme zrovna v odděleni pro podsvinčata, bila tam veliká hrumada plišovich hraček, tož su sa k ni opatrně připrdelila a nascala mezi ty hadrové paňáci, kurva. To vite, za chvilu veliké pozdviženi, perzonál tam bjehal a Proboha, které huvado tadyk nascalo do vjeci? Škoda za tisice, to sa mosi višetřiť! le nic sa nevyšetřilo, znate to. Za chvilu starosta zapiskal odjezd, šici sme sa zbalili, odebraly sa k autobusu a jeli spátky dom. V tašce mně rachocali ty malé karandáše a vobec mně nesralo, že su si nic nekupila, vite, bůch ví, kolik dalšich lidi jim tam ščije do regálů, kurva, dyž tam maji ty nekonečné kelimky. Sů to holt piče.


2 názory

VH64
06. 03. 2012
Dát tip
No, mistrová, moc toho nebylo, ale šmáknul jsem si. (nešlo by to jen trochu roztrhat a uspořádat?)

nemluvná
01. 03. 2012
Dát tip
Nic se nezměnilo. My jsme jezdili před xxx lety do Národního, už od 14 let. Nás, některé ještě žáky ZŠ, brávali dospělí ze vsi na doplnění sedadel v autobuse. Sud piva se též vozil, řidič nenadával, protože to byl spolupracovník lidiček v autobuse, též by ho zbili. Ale oni mu pak pomohli ten autobus uklidit. Dnes se jezdí do IKEY apod.. Novodobé Národní divadla. Národ sobě. Myslím, že v tvé povídce ani není příliš nadsázky. Moc povedená.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru