Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zrajou jako víno

03. 03. 2012
12
17
1430
Autor
FAE BOMB

 

 

Zrajou jako víno

 

Založil jsem do složky,

svoje starý ponožky,

neboť nejsem naivní-

nejlepší jsou archivní!!!

 

 

 


17 názorů

MKbaby
10. 03. 2012
Dát tip
Fuj! Je fakt, že dobře jetý ponožky pak do toho herbáře nemusíš lepit, protože se chytěj samy :)

Kočkodan
05. 03. 2012
Dát tip
Nechci se navázet do fuseklí, patrne nepáchnou jak ryby leklý.

Alegna
04. 03. 2012
Dát tip
:-)

8hanka
04. 03. 2012
Dát tip
FB - nic si z toho nerob, nepoznam chlapa, ktory by nebol ako male dieta, bez ohladu na vek:)

FAE BOMB
04. 03. 2012
Dát tip
8:Doma mi furt řikaj', že jsem jak malý dítě... :-))

Lotoska
03. 03. 2012
Dát tip
:-)

8hanka
03. 03. 2012
Dát tip
kulich nepouzivam ani v zime - vonku:) V nasej rodine spavali v ponoztickach iba male babatka, tak preto ten udiv:)

FAE BOMB
03. 03. 2012
Dát tip
Taky spim ve fuseklích, páč se mi nějak špatně prokrvujou nohy a je mi na ně zima. V tom bych neviděl nic špatnýho, když jsou ty ponožky čistý. Takovejch lidí je hodně. Srandovní ale je, když někdo (ne D.F.) i přes léto spí v kulichu... :-)))

8hanka
03. 03. 2012
Dát tip
ponozky na noc? Akoze na spanie? Poznala som jedneho, co sice nenosil jedny ponozky dlhy cas, bol strasne cistotny, ale vsetku spinavu bielizen daval pod postel, ked uz nielen zapachala, ale sa aj hybala/hmyzom/, spravil na dvore kopku a zapalil, nechcelo sa mu pravat, radsej si kupoval nove veci...nastastie,dlho mu to nevydrzalo.

FAE BOMB
03. 03. 2012
Dát tip
Znal jsem jednoho hlupáka, kterej dokázal nosit 5 tejdnů (slovy: pět) dva páry ponožek bez vyprání, protože tvrdil, že jemu nohy nesmrděj'. Jedny měl na den a jedny na noc. A spodní prádlo to samý. Pak si to konečně vypral. Když mu to pere maminka, tak je jak nějakej manekýn a nesnese na sobě jedinej flíček. Co je jen trochu sepranýho, vyhazuje. Jeho jméno je David F. Jestli znáte větší prase, tak se pochlubte... :-)))

Toscana
03. 03. 2012
Dát tip
8hanka - když tokajské, tak samorodné suché! :o)

Toscana
03. 03. 2012
Dát tip
Ale fůůůůj!!! (Jo, dej bacha, aby se ti ve složce nezlomily!) *t :o)))

8hanka
03. 03. 2012
Dát tip
ja najradsej zlate tokajske, ale to nie su ponozky:(

Whitesnake
03. 03. 2012
Dát tip
checht!

FAE BOMB
03. 03. 2012
Dát tip
Preferuji spíše slámové, neboť tato mi čouhá z bot. Nejlepší jsou veltlínské zelené, rulandské šedé a armádní khaki...

Čudla
03. 03. 2012
Dát tip
/*

Ty jsou nejlepší. Archivní suché, pozdní sběr. ((-:

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru