Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svätá Barbora Ostravská

Výběr: kafka, Print
16. 01. 2002
7
0
2804
Autor
Bix

nech chráni Barbora

Ostravu a jej doly

 

 

na čelo vryjem

svätoondrejský

krížik z medu

 

tvrdý orech

ako tvoja päsť

vlašský

 

rízling

 

nech chráni Barbora

 

vetvička vodu

do pukov naberá


...mila...

Rowenna
10. 02. 2003
Dát tip
******Nořím se divně do divné Ostravy*****

Mythus
19. 01. 2002
Dát tip
...neviem, čo ti na to mám povedať...možno, že ak by som aj niečo povedal, bolo by to príliš "veľa"..veď vieš... :) ...ale nie je to celkom moja šáločka... p.s.: spracovanie sa nezaprie :) (nebudem rozvádzať ďalej)

Krel
17. 01. 2002
Dát tip
dobré...líbí, i když přesně nevím co se mi na té básni líbí nejvíc..

Wopi
16. 01. 2002
Dát tip
pěkné, tip

Tynic
16. 01. 2002
Dát tip
Ale jo, část sprostoty a tvrdosti je v ořechu, několik alkoholiků v ryzlinku (a to rovnou v mém oblíbeném :o))) žejdlík dobroty i naděje se najde :o)

Erwin
16. 01. 2002
Dát tip
Musim říct, že jsem z Prahy, ale tohle se mi líbí, mylim, že to docela dost věcí vyjadřuje jednoduchým jazykem a v několika máo větách. Jiní by na to použili mnoho odstavců a stejně by to nevystihli.

Pepo
14. 01. 2002
Dát tip
Určite je v Ostrave niečo, čomu nerozumiem, no práve pre tie doly celú tú oblasť v láske nemám. Aj keď znamená to vlastne, že nemám rád ľudí, ktorí ju takou urobili. Možno tak nejako si myslela: "nech chráni Barbora Ostravu" - netrúfam si odhadnúť. Môžem však povedať, že so slovom narábaš veľmi dobre. Z tohoto pohľadu sa mi báseň páči, aj keď hlavný motív mi možno unikol.

kafka
11. 01. 2002
Dát tip

Miroslawek
11. 01. 2002
Dát tip
Bix: předem jen tak na okraj... tuším, že pro Tebe svatoondřejské kříže hodně znamenají ;o)))... ale nevím, co opravdu víš o Ostravě a jejích dolech... Nicméně básnička je trochu o něčem jiném... teda aspoň se mi zdá ;-D ...a docela líbí... i když si ji netroufnu hodnotit...

Bix
11. 01. 2002
Dát tip
Miroslawek - máš pravdu...baníčka zo mňa nebude...ale je to aj trochu o tom, že Ostravu začínam mať svojim spôsobom rada..a nielen kvôli svätoondrejským krížom...

hermit
11. 01. 2002
Dát tip
báseň vztažená k místu a prožitku, nebo k myšlence? nevím... možná k obojímu, ale příliš mě nazasáhla.... líbí se mi závěr...

Bacil
11. 01. 2002
Dát tip
Miesta, kde NIEKOHO máme radi, zvyčajne obľubujeme :-) Tip...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru