Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jdeme na pivo zralý na občanku

05. 03. 2012
2
45
4562

 

Kdy: 20. DUBNA 19.00

Kde: Lucky Luciano (náměstí generála Kutlvašra 6, Praha)

Kdo: koli, hlaste se

 

Vědět se nemusí. Slavit by se mohlo.


45 názorů

saša_gr
18. 04. 2012
Dát tip
kecám, jen vás straším, nepřindu :P

saša_gr
18. 04. 2012
Dát tip
příjdu!

skejt, počítám s tebou jako že určitě, a pokud nepřijdeš, rozmlátíme tobě rezervovanou židli, na tvůj účet, hahaha! o tom smutku ani nemluvě, ten by byl nevyčíslitelný

sk8ergirl
11. 04. 2012
Dát tip
Já jsem zjistila,že jsem ten den na svatbě mimo Prahu, ALE chci přijít,takže se asi hlasím...kdyžtak budu sedět dítěti na klíně.

Já nepřijdu. Já už tam totiž budu. Jsem tam furt.

Přijdu, mám nový zuby :-)

Tragicus
10. 04. 2012
Dát tip
Přijdu.

tentokrát už závazné přihlášky sem, šups!

BG: Tak to je v pohodě, páč pivo je v PÁ... Skejtinko: Náhodou byl! Chodím tam totiž každý den. Dal jsem včera dvě piva brčkem, a podroušen vyrazil dom.

sk8ergirl
20. 03. 2012
Dát tip
škoda, že tam pišta nešel, to bych měla hned o něco lepší den :-P (nehledě na zuby!)

Nojo, nojo... Tak jsem to zmotal... Mějte slitování, právě mi dvě hodiny dolovali z huby sedmičku vlevo dole :(


Tragicus
20. 03. 2012
Dát tip
Už dnes, jo?

ukázalo se, že někteří neumějí číst, případně se nenaučili správně pojmenovávat měsíce (nebo nemohou dospat), takže: pivo je 20. DUBNA (!!!)

NePoe_ta
17. 03. 2012
Dát tip
Milly: jen co jsem se zrovna dověděl, že v inkriminovaném dnu budu pouštět žilou na srazu babiček a dědečků resp. maturantů po XXXL létech. Jinak se zásadně neúčastním jen srazů, které sám zorganizuji, tedy účast neučastí neorganizovaného. Potužte zdraví! :)

Milly
14. 03. 2012
Dát tip
Ha! Píšu si... .-) Snad to vyjde...- poslední pivo, kde jsem byla účastna, byla snad ještě papouchova Kampa... (Fra nepočítám) Cornelie: vem ho s sebou- my ho neukousnem.. .o) Poe: takže dorazíš, abys to za nás napravil a dal si víno, červený? 8-)

Fouraix
11. 03. 2012
Dát tip
zrada! tak to si musim vymyslet někoho jinýho.. třeba svedish_nigg :)

sleeping_beauty samozřejmě přijde, proč by nepřišla?

Fouraix
10. 03. 2012
Dát tip
jiko to řek takňák politicky uvědoměle ovšem jesli takňák příde sleeping_beauty, tak přídu

Smetiprach
09. 03. 2012
Dát tip
víš co fakáně? navrhuju ukrást a posléze na zborově veselici rituálně roztřískat a pálit... jo, to zní lákavě, asi dorazím...

smetiprachu, nech si ta jakože nesentimentální doznání a hlavně doraž (rozmlátit či ukrást pár židlí)!

Smetiprach
09. 03. 2012
Dát tip
ještě bych rád dodal, že na rozdíl od vlezlého opraváře zvířátek vás vůbec rád nemám, nikdy jsem neměl a nepotřebuju si hledat takhle chatrné sentimentální berličky... abych se mohl jít ožrat a rozmlátit pár židlí... :-)

respektive jedno avi

děláte mi radost, ale pořád mám jaksi pocit, že nejsme kompletní... a obavy hoďte za hlavu, všem zapomínačům se samozřejmě připomene, aby se nikdo nemohl vymlouvat. (bez avi)

Smetiprach
08. 03. 2012
Dát tip
vyloučit se to nedá...

hynajs
08. 03. 2012
Dát tip
nepříjdu..naštěstí

damaxy
07. 03. 2012
Dát tip
to znie moc pekne :)

Petula
07. 03. 2012
Dát tip
devian Doufám, že tomu čalouníkovi a amatérskému umělci, co tak nějal sešel z cesty řemesla i kumštu, alespoň in memoriam, zaseknete tu jeho svastiku do čela… Sem to asi moc nepatří… |||-_-|||

Petula
07. 03. 2012
Dát tip
Ahojky, tak to se pokusím pńezapomenout… ;o) |||-_-|||

NePoe_ta
07. 03. 2012
Dát tip
nedělejte pivu ostudu!

devian
07. 03. 2012
Dát tip
ach jo, datum narození písmáčka se bohužel přesně shoduje s datem narození mého oblíbeného politika. ten den jedeme s celou partou na poutní místo do braunau.

JiKo
07. 03. 2012
Dát tip
píšu si, ale neslibuju..mám pocit že to neklapne totiž...

Cornelie
07. 03. 2012
Dát tip
já bych snad i dorazila, ale datum narození písmáčka se nějakou záhadnou náhodou shoduje s datumem narození mé drahé polovičky, takže spíše se v tu dobu budu vyskytovat někde v blízkosti milované osoby :) ovšem ještě zvážíme možnost, že bychom oslavili dvoje narozky v jednom :,)

sk8ergirl
06. 03. 2012
Dát tip
přijdu :)

StvN
06. 03. 2012
Dát tip
Ach jo.

Garth
06. 03. 2012
Dát tip
já nevím, pišta hned pujde domu, zbora evidentně zabere všechny židle.. no tak asi jo.

Zbora
06. 03. 2012
Dát tip
Já dorazím, zamluvte mi tam, prosím, židli nebo židí více!

A mně se zase nic neřeklo! Budiž, chápu, jsem odrodilec a na Pihmáka jsem zanevřel, ale stejně... Dnes večer budu plakat do polštáře. Plakat budu ostatně i na srazu, páč se tam dostavím přímo od zubaře, nicméně dorazím, anžto kdosi, kdo mne tajně miluje (zjevné!) vymyslel takovou lokaci, kam se nebojím přijít. Mám vás stále rád, pupíčci! :)

Tragicus
06. 03. 2012
Dát tip
Takhle dopředu těžko říct, ale pravděpodobně bych mohl.

myrinda
05. 03. 2012
Dát tip
tak jo :-)

ponedělí
05. 03. 2012
Dát tip
kdo? koli?

papouch
05. 03. 2012
Dát tip
totiž ano.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru