Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bejkárna č. VII

12. 03. 2012
8
16
1932
Autor
MKbaby

Nevěřil nikomu. Volal zásadně na
Linku nedůvěry.


16 názorů

MKbaby
07. 10. 2013
Dát tip

Podle levítka :)


Toscana
07. 10. 2013
Dát tip
Podle jakého pravítka se rýsuje linka nedůvěry? :-))) *t

MKbaby
12. 03. 2012
Dát tip
Evženie: Jistě, dovolal se na Slovensko a vzala to Gorila. Vraj čoskoro príde aj k nám :)

A dovolal se?*

8hanka
11. 03. 2012
Dát tip
bejby, ved aj ja:) Na politiku sa len vyhovaram:))))

MKbaby
11. 03. 2012
Dát tip
Jak tak koukám, ze zimního spánku jsem se neprobral jen já, je tu docela živo. Nebo jsem chyběl opravdu jen já? :) 8hanka: Já jsem byl žravý už v dobách, kdy jsem neměl žádné tušení o politice :) Diana: Já vím, že slušných a laskavých lidí je dost, taky si jich vážím a jen kvůli nim to tu má smysl. Bohužel nejsou vidět a už vůbec ne slyšet. Květoň: Mám kamaráda, který dává přednost Lince nevěry :) Čudla, Alegna, srozumeni: Díky za návštěvu i za vlídné hodnocení :)

srozumeni
10. 03. 2012
Dát tip
***

Alegna
10. 03. 2012
Dát tip
věro hodná

Čudla
10. 03. 2012
Dát tip
/*

Já volám radši jenom na linku Věry. (-:

Diana
10. 03. 2012
Dát tip
:-)* Vtipné. Ale nene, není to tak zlé. Pořád je spousta slušných a laskavých lidí. Jen na sebe nepoutají pozornost, je třeba objevovat je.

8hanka
10. 03. 2012
Dát tip
no prave...brucho uz pomaly predbieha nadra:) Mohla by som sa stazovat v Haagu, ze priberam vdaka politikom:)

MKbaby
10. 03. 2012
Dát tip
Hlavu vzhůru, vypni ňadra a otevři lednici. Tam najdeš odpověď na každou otázku a na každý problém :)

8hanka
10. 03. 2012
Dát tip
to mas svatu pravdu...som zvedava, co z dnesnej noci u nas vzide...:(

MKbaby
10. 03. 2012
Dát tip
Ono je to posrané všude. Je ale chyba vinit jen ty, kteří momentálně chrochtají u koryt tam "nahoře". Oni vzešli z nás, takhle zkurvený je téměř celý národ. Kdyby obyvatelstvo této země stálo za něco, nemohli by je representovat jen gauneři...

8hanka
10. 03. 2012
Dát tip
prosim cislo, dnes je to akutne, u nas su volby a neverim nikomu

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru