Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pica kola

22. 03. 2012
4
7
1466
Autor
R!So

 

spod kopca zmizol tieň-

môj úkryt v ktorom oponujem

falickým elitám ako dub

jaseň brest

_z nich nakoniec len pne

pnúce sa akurát do nory

zádumčivosti

kam vlieza aj ja-

zvec

zatiaľ čo nora vniká pod paplón

ktorý rozvibruje

mesto

zviera

vec

v ruke konateľa deja

vu

paplón je v istých chvíľach tetiva

fakticita však nedojíma

objem je otázkou krúženia

v úkryte pod kopcom

odkiaľ volám

_donášku 


7 názorů

R!So
26. 03. 2012
Dát tip
budem rád akémukoľvek čítaniu ;)

vk
26. 03. 2012
Dát tip
zaujímavé, budem sa snažiť čítať ťa pozornejšie :-)

R!So
23. 03. 2012
Dát tip
predovšetkým treba podotknúť, že výraz plán je nepresný lebo nič neplánujem:) a samozrejme je to dosť subjeketívny text takže je problém pre ďalšiu osobu jednotlivé obrazy dešifrovať..potom je na mieste otázka nakoľko je taký text účinný-k tomu sa viaže práve tá zmienka o fakticite..v podstate môj postoj k popisnosti..radšej mám náznaky, ideálne trocha dráždivé..situácia s donáškou je iba neoodstatný a banálny rámec-uzemnenie..miesto pod kopcom chápem napr. aj v rovine telesnosti..nora je samozrejme aj vlastné meno.atď..pre mňa je to v najlineárnejšom chápaní o masturbácií s reminisceciami na súlož..to je napr. ten paplón-tetiva, takisto objem je otázkou krúženia (toto nebudem vysvetľovať: ))..takže "vina", že si to nevstrebal je skôr na mojich pleciach..nevidím dôvod prečo by mal čitateľ všetko chápať..osobne ma viac pútajú nejasnosti a hádanky;)hlavne pri motívoch, ktorých explicitné spracovanie by pôsobilo skôr vulgárne a hraničilo by s pornografiou..a pri ktorých nejde o objektívne zobrazenie dejov ale o "verbálny skeč" subjektívneho prežívania ;)každopádne ďakujem za reakciu..kiež by si každý môj text bližšie všimlo tvoje kritické oko ;)

vk
23. 03. 2012
Dát tip
prvý plán by som videl v nore/úkryte a objednávaš si picu kolu hlbšie je asi: oponujem falickým elitám, nora zádumčivosti atď, ale tá fakticita ma nedojíma potom napr. paplón je v istých chvíľach tetiva a objem je otázkou krúženia idú úplne mimo mňa a práve o tom vravím: podvedomý/hlbši motív sa mi tu vyhol, otázka je, kto je "na vine" ;-)

celkom bavilo

R!So
23. 03. 2012
Dát tip
neviem, čo by si tam chcel nájsť..v prvom pláne je tam zreteľný istý motív, ktorý potom umocňuje hlbší (podvedomý) motív ale snáď pochopíš, že tie motívy nebudem priamo odkývať :)ale celkovo sú prítomné takmer v každom mojom texte..hravosť je forma a má tiež svoj význam..konkrétne evokáciu spontánnosti ale to už súvisí s tým hlbším motívom ;)

vk
23. 03. 2012
Dát tip
dobré, talent pozorujem už dlhšie ale jednotlivé verše zakrývajú, o čo vlastne ide, a keď ide len o tie hravé verše, tak tie ma až tak neberú použiť tú hravosť ako prostriedok na dosiahnutie nejakéhio cieľa, to by bolo ono (to sa by sa mi subjektívne páčilo) je tiež možné, že som do básne jednoducho neprenikol a všetko to tam je

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru