Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pes

11. 04. 2012
9
16
1665
Autor
DanielP

zavírám se před sousedy do jejich bytů

Pes
6.4.2012
 
kontrast dolů a kopců vykopaný země
dolu a nahoru jak jen chce
poď sem to nesmíš
            sedni
noviny a seriály implantovaný do očí
            radši rovnou po narození ale to sem přece
no tak poď sem
            sedni
                        stupidní pes ach lásko moje představivost
                        je stupidní pes
                                   NESKÁKEJ!
ale zpátky -
            ve vlaku se mi zase zdálo
            že všichni cestující sou nějaký spisovatelé
                        a vagóny dusaly jak stádo
                        a já za chvíli měl vystupovat
                                   vydrž za chvíli ti zavolam
roztržitost já vim
            a dráty podél trati umíraly jak tvoje vlasy

16 názorů

DanielP
14. 04. 2012
Dát tip
netušim v čem se moje mysl bude nadále zasekávat. nechme se překvapit. díky za čtení ;)

Artie
13. 04. 2012
Dát tip
já nevim...tohle by bylo super, kdyby tam nebylo tolik těch střihů...strašně to skáče, místo aby to plynulo...je to tim právě provokativní, ale tohle už bylo vyzkoušený...hlavně se v tom moc nezasekávej...

DanielP
12. 04. 2012
Dát tip
ono je dobře, že si vykolejil. hodně objevů a vynálezů je výsledkem omylu.. otevřel si alternativní vesmír týhle básně.. zas tak bych to nezatracoval. sám nevim jestli nějaký správný chápání existuje, takže ta moje odpověď nebyla ani vysvětlení, ale spíš jak to chápu já.

když jsi to takhle vysvětlil, je mi to hned bližší. - otázka je, proč mě nenapadly telegrafní dráty u trati. pořád jsem myslel jen na elektrickou trakci. - proto jsem si nemohl dát dohromady pohyb vlaku a jejich potrhanost. - i když píšeš "podél", to je pravda. asi na to nejsem zvyklý. - dokázal bych si představit ony dráty podél nějaké menší tratě. - ale tam zase vagóny obvykle "nedusají". - a podél elektrifikované trati bych nečekal ty telegrafní, či jiné dráty. - takže jsem na konci vykolejil. - směsice ubíhání se mi jeví dobrá, to ostatní předtím.

DanielP
12. 04. 2012
Dát tip
je to cokoliv. pro mě to je obraz zpřetrhanejch telegrafních drátů a vlasů jistý osoby. všechno za oknem, ubíhá to..

Honzyk
12. 04. 2012
Dát tip
*

(zkouším si představit poslední verš - výpadek proudu?)*

DanielP
12. 04. 2012
Dát tip
díky za zastavení ;)

DanielP
12. 04. 2012
Dát tip
ono je to nepřirozený.. celej ten seriálovej svět a jeho hltači. jinak díky za čtení ;)

Mě se líbí*

Lucie-at
11. 04. 2012
Dát tip
ano

Od vlaku mě to bavilo, jinak žel ne..

DavidPetrik
11. 04. 2012
Dát tip
Odradily me obraty jako "serialy implantovany do oci", ktere pusobi neumele, neprirozene.

Nicollette
11. 04. 2012
Dát tip
takhle jo! *

DanielP
11. 04. 2012
Dát tip
svojí fantazii sem právě ještě nedomestikoval..

Ach jo...vystihl jsi to za mne. Nesmíš, pojď sem, neskákej, neskákej, ke mně, nech ho...takto povykuji na psa, ať s ním vyrazím na druhý konec Prahy MHD s přestupy nebo jen kousek pěšky do parku v centru. Naši psi jsou chudáci nebo spíše my? Máme trest za tu domestikaci?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru