Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Za každý vnější den

18. 04. 2012
7
10
2044
Autor
Pája

http://www.czechlit.cz/nove-knihy/za-kazdy-vnejsi-den/


10 názorů

Pája
03. 05. 2012
Dát tip
akci uvede náš známý konferenciér lyryk Zdeněk Horner ;)

Pája
24. 04. 2012
Dát tip
na kosmasu to prý bude až za dva měsíce, nu...

Pája
24. 04. 2012
Dát tip
a2a2a: tak to nevím, neboť sbírka je sesbírána během jednoho plného desetiletí ;), ale děkuju všem! rebecca13: doufám, že už nikdy jindy nebudu muset nic podobného organizovat ;), ale hospoda kdykoliv, znáš mě ;)

a2a2a
23. 04. 2012
Dát tip
Blahopřeji a také přeji, aby se ti křest vydařil, ty dvě básně, které zde na Písmáku prezentuješ, navíc s ohledem na to, že jsi je napsal před řádkou let, jsou příslibem, že bude co číst.

Milly
23. 04. 2012
Dát tip
8-) :-D (viz Portrét tkalce: "učili mě pavouci žít na třech vláknech dát sílu slovu a počítat čas verši jako indiánští námořníci ale po každé sloce se pod kánoí vzepne černý had a potrhá mi pavučinu jako by vůbec nebyla ze strun v řasách pak vybírám maličké útržky hudeb a tkám z nich další písně ale častěji sním než snovám a dobře tak" ..viz str. 50 černého na bílém)

Pája
23. 04. 2012
Dát tip
no jo, to je pravda, tkadlec!!! ;)

Milly
21. 04. 2012
Dát tip
U jména Jakuba Čermáka chybí v závorce uvedené "tkadlec".

taky gratuluju

*blahopřeju*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru