Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sinátorovo narozeniny

19. 04. 2012
13
6
2110

Tož kurva lidi zlati! Předtavte si, co sa u nás doma zasik dělo!  Ten den su zrovna kupila na jatkách schnilé přirozeni koňské a dyž su z něho doma v kuchyni okrajovala přetkošku, že zprasim medailonky kokotové, zmerčila su, že v rohu sedi sinátor muj na štokrleti, čuči do země jak nějaký mongoloid a tváří sa svinsky morósovitě. Chitla su ho za ušadlo, zdvihla a Hajzle jeden, to zasik bola ve škole gula nebo si cosik něde rozesral, viť, okno rozbil pumličem, kurva, visipaj to, ať tě možu zrasiť svinsky. Ale sinátor Nene, maminko, ja mam neskaj smutny den. A já No jo, ty si takové naše ímo, viť, ty chuji! A trepla su ho přes kešeň nohó od stola, ale v tu chvilu, kurva robki a ogárci, mi svitlo! Ono bolo osumnáctého dubna a to má ten muj darmožrůt nepovedený narozeniny. Chuji! Zabékala su. Už temu rozumim. Ty si smutny, bo si misliš, že su zapomněla na tvoje naroski, viť? Ale tak to kurva neni, viš, já su dobrá mutr, co nikdy nikomu nic nezapomene. A sinátor smutně pokyval kefičkó, že si je teho vjedom. Hajzle malí, zabékala su, maminka ti neskaj udělá takovó čupr gut oslavu, že sa z teho šici zeseró! To vite, lidi zlatí, dyž je přiležitost udělat veliků kalbu, tož sa teho mosi využit! Pocem, řikla su tomu svému zakrnělému primitiyfkovi, podeš heski do Olmiku a sezveš šecki kumpány na svoju oslavu, řekneš, že si sice socka strašlivá, ale že maminka prodala jetnamcům ledvinu od fotra a že vidělala hodně moc love a že si može dovoliť udělat veliků prasácků oslavu pro svého darmožrůtka! Sinátor přikivl, bo jeděl, že otporovať mamince hodné sa nevipláci, a petal do Olmiku pro kumpány. Já su začala chistat kalbu. Z teho koňského kokota su udělala kůsky, povařila a do každého teho kusku zapichla párátko, kurva, to bili jednohupki. Pak su ze strůhanki, vajec, můky, cukru, hořčice, prostě ze šeho, co su našla, vitvořila takovů michanicu, narvala to do formi a to bil dort. Zapekla su to narichlo v rozhicované trubě a pak viklepla doprostřet stolu a kukám, že bi to scelo eště svički. Doprcala su tedyk do garáže, vybufetila ze šuplete svički z trabanta a heski s tim ten dort ozdobila, bolo to čupr gut!  Dál su udělala takoví dryják na piti pro omladinu, to vite, žádný alkehol, teho bi bola škoda, zala su octisko, naředila, přidala trochu saponátu, abi to mnělo takovů hesků vesmirnů barvičku, to sa omladině lýbí, osolila, bo cukr zožrala koza, a nalila trychtyřem do demižonu. Pak su přemyšlala, co dám sinátorovi za dárek. Nic mě nanapadalo, ale nakonec mě to přecik jen trklo, zavolala su k susedom oknem Veru pocem a dyž Veru přišla, přetáhla su ji přes ksicht nohó až šla z tej rany do limbu, naličila su ju jako štětku prvotřidni cajzlofsků, kozi, pičku, šicko obnažila, abi to bolo sexi, pak su ju narvala do bedny od pračky a tu převázala mašlami. Za dje hodiny připetal sinátor z Olmiku a vedl si kumpány a dokonce aji pár candulek s nim přišlo, ale šicko to boli takové ploché svině s malími ceckami a sicnami. Tož vás vitám u nás doma, zabékala su hlaholivo a zavedla je do sině, gde už na stole stáli šecki ty vibranjé pochutiny, bolo to jako nějaká cisařská hostina, kurva, něco jako s Angeliky. Šici sa rozhliželi, asik neboli zviknuté na takové nóbl podminky domáci! Scela su je posadit ke stolu, ale najednó mi došlo, že nemame dost židli! Tož co počit, mosila su to nějako vikůmat. Dobjehla su na dvur, virvala ze země starů borovicu, palačem orasila vjetve a pak ten kmen strčila oknem do sině, v garáži zala motorofku a začala řezat pjekně špalky na sezeni, kurva, pila řvala, bo bil tupí řetěs, ale nakonec sa podařilo, řetěs sa přerval až u kořena, dyž uš su to skoro mněla, viletěl z pili a přetách přes ksicht jedneho teho ogára, enem to luplo! To vám bolo poviku pro nic! Otřila su mu hadrem zakrvácenů mordu rostrženů, vivedla před baráčisko a nakopala do ryti, vite, hajzl jeden, vite jak je to nebespečné, stupnout si do cesty leticimu řetězu z motorové pili? Takovó dylinu su na oslavě narozenin svoje sinátora nemohla potřebovať.

Dyž šici seděli na židlách modernich borovicovich, kurva, zavřila su dveře na závoru, abi nido nemohl utect, nandala su každému do misky krmeni a začalo sa žrat. To vite, chuje mladé z města nevi, co je dobré! Kukali na jednohupki z koňského kokota jako na kůsky psiho hovna, tož su jim mosila pohroziť, abi je přešel ostych a začali žrat. Dva se pobleli, ale jinak si šici pochvalovali! Pak su zala mesr a nasekala na kusiska dort, každý dostal ohromný kus lojovitý, eště sem jim to polila omastkem, abi nás doma nepomluvily! Zasik sa eklovali, teť už vic, tož su jich pár mosila proplesknůt mokrym hadřiskem, se kterym su krátce přettim vitirala scánky od tchyně. Dyž bolo dožrato, nalila su do starých zavařovaček dryják pro mladé a sama si odevřila lahvu se slivovičkó a připyly sme si, děcka udělali ksicht kiselí a jako gut, no ne?

Konečně sa přibližil okamžik gratulačni. Zala su sinátora a hajzle zlobiví, přeju ti šicko nejlepči a tak dále, znate to a pak zala tu krabicu s Verunó a dala dárek. Sinátor na to kukal a Maminko, trochu se bojim, mam to otevřit skutečně teť? A já řikla jo a sinátor tedyk zatáhl za petle a rozvázal to a v tu chvilu viletěla ven Veruna, přectafte si, že se v tej krabici, jak tam bola zadělá několik hodin posrala, poscala a jak tam bolo málo prostoru, tož od teho bola celá zahuvněná, vipadala jako nějakí ten černoch! Přervala půta a začala nás rubať svinsky, strhla su zuřivá bitka jako na cigánské svatbě, šicko létalo, chujové mladí ječeli, já to šecko kropila mličkem z cecku a pak sme sa šici ožrali, udělala sa tma a konec.

Probirám sa, probirám a šude benga a ogáři v pláštich bílich a pani Vošková, co se to tadyk preboha stalo? Tři děti sme moseli odvezt do léčeny psychiatrické, bo sa zhrutili, dalši dva maji otravu alkeholem, vašu susedku v tutok chvilu hasiči sundavaji z kostelni zvonice, vilezla tam v opilosti a nesce dolu! Usrala su si, pustla scánky alkeholické pod sebe a Kurva benga dobrá, to vite, kalili sme mohutně, to sa mosi, dyž má muj darmožrut narozeniny, ja ho svinsky miluji i když zlobi jako dyby mentálně retardovaný! A benga dobrá to vzala, nic sa nevišetřovalo, protokol sa nepsal, omladina, co zvostala, sa naložila do dodávky na kriminálniky a vrátila domu rodičum a já sa eště jednó zkalila svinsky, bo to je to nejrozumnějši, co muže dobrá robka s čupr gut mlikárnu udělat, kurva!


6 názorů

VH64
22. 07. 2012
Dát tip
Sodoma Gomora

Čudla
15. 05. 2012
Dát tip
Pobavil jsem se.. *

...alespoň jsem přišel na jiné myšlenky, třeba: Že život není peříčko, ale pořádný péro*

..šmáriapanno!!!:)) ..hele..akorát to s Verunou mě zklamalo..teda..sem čekala nějakou erotiku..nebo co a ty ji necháš posrat ..všechny pomlátit a vylézt na zvonici..nene..to se mi nelíbilo..jinak jo:))

.duke.
19. 04. 2012
Dát tip
hm

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru