Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vietor

24. 04. 2012
10
9
1197

Autor obrazu: Ing. Jolana Palajová

 

V plachosti vetra
ticho sa znášam
sťa posledný - výkrik
bublinkového mora
obrazov lámaných
o skaly - prítmia.

Dve slova - jedná odysea
ruženec vyskladaný 
z hriechov
TY a JA
a koberec
javorového lístia
šepká - tak ľúbezne, tak nežne
sťa materí mojej hlas
sťa modlitba
a nič viac !


9 názorů

hodnotím konkrétne dielo,nie okolnosti (a tie ma ani nezaujímajú) toď vše.

Vieš dávno som prestal písať zapamätateľné a dych vyrážajúce básne. Už len svojim pseudonymom potencionálnym čitateľom a nedaj Bože drilovačom mysle a pamätí som to sťažil a myslím si že dostatočne. Už len keď uvidia že Johann Wolfgang Mária Amadovič si povedia : " Ty kokso ten musel byť dobre na práškoch, keď to vymýšlal" ale prečo by to malo byť jednoduché...mal si to snáď jednoduché TY - tak prečo tí druhí.

pekná poetika (taký starodávnejší štýl) ale veľmi sa mi páči tvoje podanie,aj melódia,aj atmosféra,obrazy,rýmy = má to všetko k príjemnému čítaniu :),aj keď to nie je ten druh zapamätateľnej,dych vyrážajúcej básne.


DavidPetrik
25. 04. 2012
Dát tip
Oslovilo me to: osobni, procitene, s unikatnimi obrazy a bez kyce. Tip. P.S. Jen obraz je zavadejici, protoze predeterminuje ctenare, omezuje jeho/jeji imaginativnost.

ďakujem obom a taktiež tým ďalším bez zanechania stopy

Petr.II
24. 04. 2012
Dát tip
jo, *

srozumeni
24. 04. 2012
Dát tip
líbí...***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru