Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

U baru

04. 05. 2012
0
10
1077
Autor
Stavák

Čekání na dívku...

Druhé pivo na baru,

Monika je ve varu.

Je mi trošku trapně,

když tu skládám básně.

 

To Tvé dnešní naušnice..

sluší Ti až převelice.

Usmíváš se na mě v culíku,

už neříkej mi Alíku!

 

Jsem ještě chlapec plachý,

co nepoznal cit blahý.

Je to šumot moře,

je to síla oře..

 

Nespím,nejím a trápím se..

z Moniky za barem..soužím se.


10 názorů

Stavák
26. 06. 2012
Dát tip
;-)

VH64
26. 06. 2012
Dát tip
No to víš, vedle varianty, že si z nás děláš prču, tu byla ještě i druhá možnost...

Stavák
25. 06. 2012
Dát tip
Děkuji za radu..

VH64
25. 06. 2012
Dát tip
Avízo je, že jméno osoby, kterou chceš upozornit třeba na odpověď, cos napsal na její komentář, nebo na nově vložený kousek, tak to jméno podbarvíš dole v levém bílém okýnku pod slovem "Avíza:", nebo ho napíšes do bílého proužku pod tím okýnkem a pak teprve klikneš na odeslat. Když to jméno, nick, píšeš, musí být do mrtě stejné, jako ho vidíš vpravo v modrém proužku nad komentářem od toho člověka. Podbarvíš tak, že na něj klikneš levým tlačítkem myši, dvě a víc podbarvíš, když při klikání současně stiskneš Ctrl.

Stavák
04. 05. 2012
Dát tip
"za prvý tomu nerozumím a za druhé mě to uráží!:)

Bj.
04. 05. 2012
Dát tip
no, mně to připadalo docela tristní, výběrovat za to, že opíšu kus knížky a ani to neocituju... a používej avíza! ;)

Stavák
04. 05. 2012
Dát tip
tak to není tak zlý.. vždyť můžeš přepsat známé dílo jak chceš,ale pořád zůstane jen ten jeden originál v myslích nás všech.. jinak Ti děkuji.

Bj.
04. 05. 2012
Dát tip
hele, to já čoveče nevim, dějí se tady všelijaké věci, tuhle tu jedna nejmenovaná osoba přepsala kus bachelardovy poetiky prostoru, aniž by uvedla citace, cokoliv, a byla několikrát ovýběrována, takže směle do toho ;) příště dej avi ;)

Stavák
04. 05. 2012
Dát tip
Děkuji za kritiku... Bj.mohu se Tě zeptat?Když přepíšu(upravím)první verš Máje od K.H.Máchy a pak pokračuji vlastní básni...bere se to tady za porušení autorskych práv?

Bj.
04. 05. 2012
Dát tip
tohle se mi zdá tak jednoduchoučký, až skoro i hloupý... nemůžu si pomoct, pardon... ;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru