Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Můj strach z lidí

17. 01. 2002
10
0
2997
Autor
Bloncka

 

mám strach z lidí

ze známých tváří

mám strach ze zasetí

 

z toho, co vzejde.

 

 

 

 

mám strach vejít

otočit se tváří

mám strach stát čelem

 

k tomu, co znám.

 

 

 

 

mám strach z řeči

kterou sama mluvím

mám strach slyšet

 

vlastní ozvěnu.


Schlange
11. 08. 2002
Dát tip
většina citlivých lidí si tím prochází

ladyDeborah
22. 06. 2002
Dát tip
Přestaň se strachovat, a uživej si toho,co máš a můžeš mít.................. :o) *

Bacil
07. 02. 2002
Dát tip
Že druhého avrila je zase Šufle - když už bys nestihla to březnové, třeba. Bude tam jeden autor, jméno mi teď vypadlo. Ale samozřejmě mnohem lepší by bylo, kdyby ses mohla objevit toho 5. března, Blonculííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí

Bacil
06. 02. 2002
Dát tip
Bloncí, si on aura quelques problemes, je pourrais peut etre t'aider aussi - si je le saurrai en avant. Un autre chouplique - le 4-eme avril - si le prochaine ne serra convenient pour Toi.

Prokletí
06. 02. 2002
Dát tip
OB? - KO!!! Bacilku, co kdybych Vás vyzvedlo oba? (ale musíte zhubnout, nejsu žádnej kulťúrista), chro. Jaký "ne serra convenient pour Toi"? Pas possible! Hele, děcka, co takhle někdy domluvit tú kalaneťikú? Hň hň... Blocnišku: úplně nejúplňkovatější, dyk víš ;o) m.

Bacil
06. 02. 2002
Dát tip
Proklí, já Ti samozřejmě nehodlám vůbec do ničeho zasahovat, já jen - kdyby třeba bylo potřeba :-)

Prokletí
06. 02. 2002
Dát tip
Bloncí, braň mě ;o)))))))))))))))))))))))) Bacilku, já už to mám, oč Ti jde, Ty prostě jenom NECHEŠ HUBNOUT. že je to tak? ;o)))))) (Že si ale umíme zablbnout, co?) m.

Bacil
06. 02. 2002
Dát tip
Já náhodou musím hubnout, už se nevejdu skoro do žádných kalhot... :-)))

Bloncka
06. 02. 2002
Dát tip
všechno fajn :) Ty, Proklí... co to Baci parleoval o tom avrilu?????

Albireo
05. 02. 2002
Dát tip
Bloncí, příští Šufle je také v úterý a také 5. - ale března. A hlavním autorem večera bude: FALKA"

Bloncka
05. 02. 2002
Dát tip
OK - OB!!!!!! pisinkuju si to do diarku... Prokli... postaras se o me? uplne? j´aimerai bien...

boto
04. 02. 2002
Dát tip
zaujímavé..páči *t

Bloncka
03. 02. 2002
Dát tip
kucíííííííííí: tenhle šuplík mi nejvyjde, na příští už se Vám slibuju, ale musím to vedět minimálně tejden dopředu, půjde to? lady D: do tohóóó

Prokletí
30. 01. 2002
Dát tip
Bací! Jo! Jo! Kašlu na šuflé, já du na kalanetiku, checht!!!!! m.

ladyDeborah
30. 01. 2002
Dát tip
Já mám taky strachy, ale k čertu s nima! Budeme bojovat, ne? :o))) *!

Bacil
28. 01. 2002
Dát tip
Mrkej :o)) fakt je to úterek... všechny Šuplíky jsou vždycky v úterý - dřív bývaly někdy i v pondělí, ale teď je v tom klubu v pondělí nějaká kalanetika nebo co, tak je to vždycky jen úterý...

Prokletí
27. 01. 2002
Dát tip
začnu kňučééééét ;o))))) úterek..... mrkej ;o) (pozor, aby se z Tebe pak ale nestala mrkef 8c)

Bacil
26. 01. 2002
Dát tip
Proklí, na Tebe ona dá... zkus ji přemluvit :-)

Bloncka
26. 01. 2002
Dát tip
Zdenda: hele, to je celý z toho, že prostě nevíš... kdybys mě znal (ono by stačilo jednou vidět), tak bys koukal, jak já jsem HRUBĚ pozitivní... :) Bací+Proklí: no dyž já nevim... teda, o tom taky ještě nic nevim, pátýho je někdy v týdnu, ne? mrknu se na to :)

Bacil
25. 01. 2002
Dát tip
Proklí, doufám, že jo... kdyby tam tak mohla i Bloncííííííííííííí.......

Prokletí
25. 01. 2002
Dát tip
Mám Ji přemluvit, Bacilku? Co, Bloncíšku? Ani nevíš jakou bys nám udělala radost!!! (mořná i malou sobě ;) m.

Diana
25. 01. 2002
Dát tip
Hele, Zdenda, dej si pohov a pojď se taky mít rád!

Bacil
24. 01. 2002
Dát tip
Proklí, nenecháme... ale pochop, že v mých očích je přece jen Bloncí poněkud... jak to říct.... atraktivnější? ;o))))))) Přeji dloooooooouhý život Vám oběma!!!

Prokletí
24. 01. 2002
Dát tip
Bacílku, nemůžu, než jen s Tebou tiše souhlasit... (viď, Bolcíííneško ;o) Tobje taký tak!!! Potkáme se na šupleti 5.2.? Kdyby jo - těším se m.

hermit
23. 01. 2002
Dát tip
Bloncka: zabíjení se zakazuje!!!!! ;-)

Bacil
23. 01. 2002
Dát tip
Zabíjení? Neeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

innnka
23. 01. 2002
Dát tip
strach se nejlepe léčí poezií,děláš to dobře...

Diana
23. 01. 2002
Dát tip
Ještě lépe se léčí láskou a přátelstvím. (Zabitím nic nevyřešíš- leda snad -zabít Zdendu?)

Bloncka
23. 01. 2002
Dát tip
Oukí donkí, medvídci Púové, tak já na to kácim :)

Diana
23. 01. 2002
Dát tip
Tak vidíš. A nebylo by ještě trochu toho medu? :-))) Ijáček by si dal také.

Prokletí
23. 01. 2002
Dát tip
Vy potvory!!!!!!! ;o)))) O Bloncí se každej strachuje a mě necháte klidně znebnout! Uáááááá ;o))) m.

Bix
22. 01. 2002
Dát tip
mám strach ze zasetí - dobré ! Pocity sa Ti darí vyjadriť vcelku presne...:o(

Bloncka
22. 01. 2002
Dát tip
tak se zabiju a bude klid... co? jde do toho někdo se mnou? Zdenda? Proklí? Ty ne, co? Ty jsi tu moc dulezitej, Ty tu musis zustat, protoze nevim, kdyz ne Ty, tak kdo teda... :)

Prokletí
22. 01. 2002
Dát tip
jo, jdu do toho, stačí říct, kdy, kde? ;o)))))))) Já snad nepřetsanu dělta šašky ani vo svym pohřbu!!!!!! (a to Tě ještě budim ze spaní ;o) m.

Diana
19. 01. 2002
Dát tip
Ano, moc hezké, přesvědčivé. *

Jeanne
19. 01. 2002
Dát tip
Je to dobrý, já mám ten strach taky

ladyDeborah
18. 01. 2002
Dát tip
*!

fox
17. 01. 2002
Dát tip
...cí....

hermit
17. 01. 2002
Dát tip
neuróza... dobrej popis, ale ještě bych se k tomu určitě vrátil... ;-)

Prokletí
17. 01. 2002
Dát tip
pěkné... prosté, čisté, s dobrou kostrou, dovolím si drze připusit, že tenhle přístup mi je trošku příbuzný (o jeho realizeci však pomlčím), ale nejspíš je to veliká opovážlivost... Jojo, dobré, po dlouhé dovbě si i za* Líbám Tě do dlaní m.

Bacil
16. 01. 2002
Dát tip
ach, naše strachy... taky je cítím... v těch straších jsme si tak blízcí...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru