Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska je boj

15. 05. 2012
17
16
2513
Autor
Oldjerry

leknín v teplém rybníčku

bledý květ dočasnosti

snová rusalka

 

ale

 

šavlozubý tygr nedbá vody

 trhá na cáry krásu

 vlídné bohatství, nebeský vzdech

a hebkost jehňátek

 

náhle výbuch, zlom a pád

 

vylámané zuby

tupé drápy

tygr doběsnil

 

a pad'...

 

víla bez dechu

bez zraku

bez rukou a nohou

 

ale vítězná

 


16 názorů

Oldjerry
21. 10. 2012
Dát tip

Švédsko - zdá se, že  jsi našla víc, než jsem chtěl vložit. Děkuju...


Švédsko 1
20. 10. 2012
Dát tip

...všetko, čo ktorý vek  v našom žití si vydobyl, míňa sa, ako mu bolo určené... Toto som si „prečítala“ v tvojich veršoch i medzi nimi a dodávam:  možno preto „mnohí“  dnes už vieme byť napr.  - v boji  láskavejší -;) . Prepáč  krátke „zafilozofovanie“ po dlhšom čase, (inak – tešila som sa na tvoju poéziu, ako na dávno nečítanú obľúbenú knižku...a nesklamal si!  :-)

...***


Oldjerry
27. 05. 2012
Dát tip
Jerry - no, někdy i je... dík MarKu - nepoznám väčšej inšpirácie, ako je život... ďakujem

MarK.
27. 05. 2012
Dát tip
..ako zo zivota! .. *

Jerry_Shit
27. 05. 2012
Dát tip
Sakra, dost drsná erotika... mě to přijde jako Pyrrhovo vítězství. :) ***

Oldjerry
16. 05. 2012
Dát tip
Rayi - tahle otázka mne vůbec nenapadla. Dík.

Rajmund
16. 05. 2012
Dát tip
Tygr Saroyan-Blakeúúúv?

dyť taky nejoriginálnější je nic nepsat, to je dávno známá věc :)

renegátka
15. 05. 2012
Dát tip
pěkné přirovnání

Oldjerry
15. 05. 2012
Dát tip
Hele Deade - to kdybys uplatňoval do důsledku, tak bys nenapsal nic. Já nemám problém - snad jen to, že slova i výrazy složené nejsou klišé samy o sobě, ale ve vztahu k ose básně, celkovému pojetí. Nejdřív je nutné sám si definovat, co to klišé vlastně je... ale stejně ti děkuji za vkuk. Juno - hned po začátku a ještě těsně před koncem. Blboune, Básníku, srozumění - dík za návštěvu i pár slov.

srozumeni
15. 05. 2012
Dát tip
*****


...mi ty "středověký"lyrický klišé neva, neb i "moderní" mají dávno zaděláno na středověk :)

Hele dobrý. Myšlenkově. Ale lekníny, bledý květy, rusalky, tygři, cáry krásy, nebeskost, jehňátka ... Na tak malým prostoru tolik "středověkejch" lyrickejch klišé je fakt masakr :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru