Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Definitivně a zase

28. 05. 2012
5
11
1751
Autor
Aroganc

 

 

 

 

Zlej

a zákeřněj

byl v jejích očích

vždy když

je nedostatek

                (její?)

soudnosti zase přiváděl

ke krajnostem

všedních dní

 

Zlej

                a zvrácenej

v (jejích) snech

byl přebytečný

jak prsty v podbříšku

a na dech

už nebyl čas

 

Zlej

                a ztracenej

v jizvách na sítnici

co byl připomínkou

 

úniků

                polopravd

 

Zlej

                a rozlámanej

byl když ho znovu

a znovu

šeptem

skloňovala

do rytmu staniolu

 

Zlej

                a bezbarvej

byl život stékající

z (jejího) čela

když spolu

definitivně/zase

skončili

 

 

 

 


11 názorů

DavidPetrik
05. 06. 2012
Dát tip
@Tangens: suplovani jsem nenesl dobre ani na gymplu, tim spise se nechci dopoustet sam;-) Poskutuji svuj pohled na texty. Nic vice, nic mene. Mam doktorat z biofyziky a ne literarni vedy. Mohu pouze vyuzivat svoje analyticke schopnosti a prumernou sectelost k tomu, abych podrobil text komentari/kritice. Tohle neni falesna skromnost. Pouze uvedeni skutecnosti. Jinak me prekvapuje, ze sam uvadis, ze mas "Cejch nesmiritelneho rebela a rejpala". To jsem netusil. Kazdopadne diskuze na tohle tema bych presunul spise do zprav, abychom neodvadeli pozornost od dila...

Čudla
02. 06. 2012
Dát tip
Mě se to líbí *

DavidPetrik
29. 05. 2012
Dát tip
@Tangens: neprecenoval bych moji kredibilitu. Jsem teprve novorozeny redaktor (maximalne batole;-)

srozumeni
29. 05. 2012
Dát tip
***

DavidPetrik
28. 05. 2012
Dát tip
@Tangens: avi posilam, ale znovu chci pripomenout, ze avizo muze posilat jakykoliv zaregistrovany a prihlaseny uzivatel Pismaka. Pokud nevis, kdo jsou redaktori poesie, staci se podivat na aktivni cleny teto redakce a poslat jim avizo. Tim se nezbavuji zodpovednosti, jenom chci zduraznovat obecna pravidla komunity ku prospechu vsech.


DavidPetrik
28. 05. 2012
Dát tip
Dobry priklad vyrovnaneho spojeti osobniho sdeleni s estetickou formou. Jsem rad, ze nekdo umi sdelit sve pocity a neopomenout, ze poesie je stale umeni a jako takove ma nabizet krasne. Misty text drhne svoji zkratkovitosti, klipovitosti. Ale to je nejspise rozmer stylu a nikoliv nedostatku kazne. Obrazy jsou napadite a ac posledni sloka omezuje moznost interpretace na jednoznacne sdeleni, po druhem precteni nabyva basen noveho tvaru: zlej a zakernej je zivot (mozna opotrebovana personifickace, ale ucinna). Tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru