Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Leč kdo ví

06. 06. 2012
8
11
1287
Autor
DavidPetrik

 

Zvířenou zvířenou

Měř zvěř:

 

Kaniví kanci

Srdeční srnci

Bázliví bažanti

Komické koroptve

 

Chroptí v křeci

Po leči

Zatím

Ještě

N e m r t v í


11 názorů

MarK.
04. 09. 2012
Dát tip
..hravost nemozno upriet, ale suhlasim s Eli i Fouckaltom - 'skoda, ze to nejde viac do hlbky'.

DavidPetrik
07. 06. 2012
Dát tip
@Eli.Benett: dekuji za komentar. Jestlize me basne na Tebe pusobi uporne, je to nechtena ironie. Pisu pouze citim-li inspiraci, napad, na jedno posezeni. Naopak si myslim, ze mi v poesii chybi disciplina. Nerad se vracim, natoz prepisuji. Jestlize i tak na nekoho texty pusobi uporne, znamena to, ze ma inspirace je neprenosna resp. ze mi opravdu chybi disciplina. Priklanim se ke druhemu.

Čudla
07. 06. 2012
Dát tip
Líbí *

Zajímavé*

srozumeni
06. 06. 2012
Dát tip
***

Fouckault
06. 06. 2012
Dát tip
je to hravé, škoda že víc do hloubky nejde

DavidPetrik
06. 06. 2012
Dát tip
@Sepot: jojo, hrat si ja rad;-) @Bohemistka: pravda, je to spise hricka. Zmenil jsem kategorii. DIky. @Or: zvirenou zvirenu jsem zaslechl od Davida Vavry, kdyz jsme spolu chodili na recitacni vecery. Takze je to spise vec Divadla Sklep... Ale tahle vec je stara, pochazi jeste z dob pred temi vecery, takze si bych to obhajil (alespon sam sobe).

Or
06. 06. 2012
Dát tip
Zvířena zvířená je originální.

Bohemistka
06. 06. 2012
Dát tip
Zvířena nemrtvá zvířená, spíše hříčka než volný verš :) Pěkné

..ty jsi hračička..Davide:) ..moc se mi líbí závěr..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru