Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

G - Záhon

23. 06. 2012
3
3
1146
Autor
VH64

G další části (vloženo) Pan Kohout (20.02.2012) Karlův golf (20.03.2012) Velký Karel (28.04.2012) Pražce (29.04.2012) Záhon (23.06.2012) Svetr (21.07.2012) Do příkopy spad (25.08.2012) Viktor Čistič (22.09.2012)

Záhon

 

Hned za domem byl malý záhonek. Nebo nebyl. Na úplný začátek se nepamatuji. Možná byl a G si u mne objednala jen zrýpání, možná nebyl a objednala si jeho zřízení, včetně zrýpání.

Práce kvapná málo platná, je třeba všechno řádně promyslet, zvážit, naplánovat a nevěřili byste, jak taková mrňavá ženská dokáže kverulovat a jaké si dovolí poznámky, zatímco chlap se chystá udělat, co jí na očích vidí a o co si před nějakým tím týdnem i řekla.

Usoudil jsem, že abych se vyhnul podobným poznámkám, komentářům a kritikám i po odvedení práce, bude nutné jí zapojit taky – svoje dílo si hanět nebude. Vyčistil jsem prostor budoucího záhonku, trochu ho prokopal krumpáčem, vybral kamení a vedle jsem nachystal zásobu hnoje. Ten jsem navozil z hromady nad vsí na kolečku, dalo to pár výprav, když mě G při jedné zahlédla, říkala něco o sáních borových. Ale ty by uvezly míň a hůř by se táhly.

Potom jsem se přímým dotazem ujistil, že ten záhon opravdu chce. Když potvrdila, dostala vidle hnojnice do ruky a instruktáž. A pak jsme spolu pracovali, já vyrýpnul jedno sousto, G do díry po předchozím kydla trochu hnoje, já jí zaklopil, a tak dál, až jsme zrýpali. Nakonec jsem to shrnul – „Tak jsme to spolu šéfová pěkně pohnojili. To z nás dělá zavedenej pár víc než celá hous party.“


3 názory

VH64
23. 06. 2012
Dát tip
Děkuji uctivě!

pedvo
23. 06. 2012
Dát tip
Jasně, nic nedrží tak pohromadě, jako parta makáčů - třeba jen dvoučlenná.

Alegna
17. 06. 2012
Dát tip
:-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru