Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mé moudro o milování

01. 07. 2012
7
18
1853
Autor
Tony.cs

Lidé se snaží pamatovat si všechny své lásky.
Ale já, i když jsem miloval více žen, vždy se snažím zapamatovat si hlavně tu první.
Protože její tvář je pravou tváří lásky, s tou mé srdce bilo nejsilněji.


18 názorů

Tony.cs
25. 02. 2013
Dát tip

Děkuji ti Violo :-)


...já se nesnažím jde to samo

...říká a já to vím ;)

Tony.cs
02. 07. 2012
Dát tip
gabi: Ano gabinko, teď když jsem sám, ale když jsem s jinou, proč stále cítím nejvíce k té první? Ani nevím. Čudlo: Ty matné obrysy alespoň dávají volnost tvé fantasii blboun: Neříká se, že dvě dívky si pamatujeme nejvíce, tu první a tu poslední? Tangens_Omega36: 1000x řečeno bylo přece vše. Tisíckrát, miklionkrát, ale přece, pokaždé jinak. To bychom nemohli napsat ani slovo. Jen málokdo by svou originalitou pokořil nekonečna slov dávno vyřčených, či psaných. Ale děkuji za tvůj názor a návštěvu.

..fakt?:)

...vidíš,já tu poslední*

gabi
01. 07. 2012
Dát tip
áno, Tony, cítíš, to znamená, že sa nemusíš o to snažiť nie je to tak?

Alegna
01. 07. 2012
Dát tip
asi to máme každý jinak, já spíš nechávám vzpomínkám vlnost

Čudla
01. 07. 2012
Dát tip
Tony Ty jsi ještě mladý a paměť máš otevřenou. Moje první láska se datuje do roku 1972, to mi bylo 15, takže po 40 letech se těžko vybavuje. Matné obrysy vidím, ale na ulici bych ji asi už nepoznal. Ale vzpomínky mám krásné, to ano.

Tony.cs
01. 07. 2012
Dát tip
gabi, srozumeni:mluvím ze své zkušenosti. Já to tak cítím, není to ani v jiném smyslu napsané než já, já, já jenom já. Fruhling: Povzdech (jakou blbost jsem to zase přečetl) Fouckault: určitě bilo, i když nebilo tak silně, jak by bilo, kdyby bylo líp. Čudlo: já si vybavím vždy, když je mi smutno. A občas to i pomůže.

Čudla
01. 07. 2012
Dát tip
Já si svoji první lásku už nevybavím i když to byla opravdu veliká láska. *

Fouckault
01. 07. 2012
Dát tip
bylo nebilo? :-)

srozumeni
01. 07. 2012
Dát tip
souhlasím s gabi...

Fruhling
01. 07. 2012
Dát tip
Ach jo.

gabi
01. 07. 2012
Dát tip
tony, ja ti neviem, či je to o snahe...tie najsilnejšie pocity si samé vybojujú miesto v tvojej pamäti,prvá, či posledná, nerozkážeš im

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru