Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když svítám

04. 07. 2012
9
9
1385
Autor
Elleanor


.                                                   Když svítám                                                     .

.                                              Paprsky pohladím tvou tvář                                                .

.                             Kreslím na ní srdce a stíny                               .  

.                                                 které nestudí                                                 .

.Šveholím.

.       Ptáčatům na pozdrav       .

.                    Vstříc novému ránu                    .

.                                A tvému tepu                                .

.                                    Co se probouzí                                    .

.                                    Jak blíží se poledne                                     .

.                                                 Víc a víc                                                 .

.                                             Pálím tě na kůži                                             .

.                                              A ty se nebráníš                                              .

.                                                 Nastavíš tvář                                                .

.                                                  Ačkoli víš                                                  .

.                                            Že má znamení                                            .

.                                  Nesmyje voda ani čas                                     .

.                                           Nebolí                                           .

.                           Pod vánkem dechu                          .

.                  Kroužím po obloze                .

.          A klesám níž       .

.   Držíš mě  .

.            Bez oddechu          .

.            Dokud se neztratím           .

.               Dřív než rosa večerní             . 

.                          Ochladí                        .

.                Dvě rozpálená těla             .

.      Vezmu tě s sebou za obzor      .

.                                  Ty smíš                                .

.                                          A já bych chtěla                                       .

.                                        Zas směješ se                                     .

.                                     Že červánky neskrývám                                   .

.                                      Když večer                                    .

.                                                                   Zapadám                                                                .

 


9 názorů

Jestli ještě vyjde, podívám se je-li modrá nad žlutou.

Elleanor
11. 07. 2012
Dát tip
Díky všem :)

guy
09. 07. 2012
Dát tip
Bezva - perfektní využití prostředků, které jsou k dispozici .. se mi u toho vybavilo pár věcí, co jsem tu kdysi měl, které též hýřily barvičkami & spol.

j.nikdo
07. 07. 2012
Dát tip
Hezké, obsahově i graficky...*

a2a2a
06. 07. 2012
Dát tip
z grafického vyjádření i obsahu je cítit zřetelná radost z vlastní práce a to není málo

fajn* west is the best

Elleanor
05. 07. 2012
Dát tip
Díky, Tony:)

Tony.cs
05. 07. 2012
Dát tip
Moc hezké. Žlutou jsem musel zvýraznit :-) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru