Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kamenolom v tchyni

07. 07. 2012
8
3
1887

Tož lidi, kurva, to sů hici, co? Já sedim doma a šicko sa mi poti, boki, pička, podpaždi, stehniska, po čele mi stekaji potučki potu slané svinsky, tož je oblizuji jak ten dromedár prašiví, dyž sa zdvignu ze židliska, tož to mlaskne a na židlisku mokrá lužička, jako dybych sa poscala! Muchi po mně lezó jako po africkem ditěti, je jich tolik, že mi na to nestači šecki moje prsty, dyž je scu spočitat, už je anik nemá cenu odhaňat. Dyž je takovétok vedro, tož sa člojeku nic nesce, nevaři, neuklizi, enem sedi v baráčisku a semtam sa doprcá doprostřed dvora k punpě, zapunpuje a vyglgá belik vody, abi ho nezala smrtka přes kešeň násadó od kosy! Sluničko je svině! Neskaj tadyk kolem baráčiska několikrát jela anbulance s hůkačků a jednó dokonce aji funebrácká černá dvanácetrojka, duchotci padaji jak muchy jeden za druhym, chudáci ty lidi, co sů závisli na jejich duchodech. Bo nescu, abi mi tchyňa vipustila dušu, tož o ňu musim dbať jako správné snasiště, kurva! Ona si ta stará prasnica nehlidá pitný režim a nedávniko su s ni v noci zažila takove menči dobrodrušstvi. To vám mosim řict. Už sme spali a najednó alarm, že su viletěla z pelóchu a praštila se hlavó tram na stropu, mislela su, že nám tchyňu odnáši jetnamci, abi z ni udělali krmeni pro psi na zabijačku, že tak béká, ale guvno. Tchyňa se krutila vedle svoji postele ze zešlapanych papundeklovich krabic, kvičela jako špatně střelené podsvinče a dělala most. Ja ni ni Kurva, co nas děsiš, ty kurtizáno vyslůžilá? Asik sa ti zdá o spartakyádě, že sa tadyk tak pohybuješ debilně, já tě probudim a liskla su ju nohó od stola. Tchyňa ale bola zhuru a tim nepatrnym lisknutim sa vidala do hajan. A takik sa celá poscala a lidi zlati, v tých scánkách bol krásny pisek řični, tož su zabékala Darmožurte pocem a darmožrut mosel scánky nabrať lopatkó na smeti a dat do beliku, u sebe v mrdniku je vilit na podlahu, visušit, ten pisek kvalitni sebrať a teť ho tadyk mam v pitliku připravený na zimu, až sa to zasik bode smikať na záhrobcu, kurva. Slušna hospodyňa skrátka viužije šicko. Druhi den su to šicko povidala u šeráku Veru a Veru Milu, kurva, to ta stará piča vrásčitá mněla kolyku, je uš stará, v ledvinách kamenolom a ve žlučniku takik. Ja ti mam kunčafta, je to jakysik profesor uchylny, bidli kdesik v Hodolanech, a on tytok šutřiska sbirá, ma jich doma plnů bednu od bot, kurva. Pry je to cenějši než zlaté zubi od nebožtika! Možná bisme k němu tchyňu mohli zit, kurva, on bi ju kuchnul švicarákem, ty žumřiska z ni viraboval a mi za to dostali několik kil určo. A já Veru ty pičo zasratá, jak si to vobec přectavuješ? Ty mosiš mit skutečně nasrano v mozkovnici, to jinak neni možné, kurva! Misliš si, že já sa bodu kodrcať s tchyňó kamsik do Olmiku v těchto hicech? Guvno! Flakla sa Veru do ksichtu nedopitky pivni z pulitru a šla dom, tam strčila staré almaře do hubi zahradnicků hadicu a dala ji napiť, abi sa v ni ty neřády rospustili a ona vidržela alespoň do přištiho duchodu.


3 názory


Čudla
07. 07. 2012
Dát tip
/*

VH64
07. 07. 2012
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru