Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MILOVAT KRÁSNÉ A ZDRAVÉ DÍTĚ JE SNADNÉ

30. 07. 2012
18
47
2801
Autor
srozumeni

 


 

kostrbaté ruce

nevzhledný obličej

dlouhé pavoučí nohy

hlasité skřeky a pár slov


 

ostatním cestujícím občas vadí

ani mé emoce nejsou vždy v plusu

když se začne sápat

jeho paže změní se v chapadla chobotnice


 

neslyší žádné výzvy

spíš nechce

provokativní úsměv

velmi těžké si ho oblíbit


 

jeho máma trochu zvláštní

schovívavě řečeno

možná jednodušší

přesto před ní smekám


47 názorů

srozumeni
06. 08. 2012
Dát tip
Óóó, děkuji Ti Staváku....

Stavák
05. 08. 2012
Dát tip
Poslední strofa mi naznačila, že se nejedná o tebe a já přesto vím, že máš "stejný - podobný" osud.. to proto ta má prvá rekce. Obdivuji krásné, chytré a záhadné ženy. To však je jen zlomkem odivu k ženám - jako jseš ty.

srozumeni
01. 08. 2012
Dát tip
Staváku, děkuji. Vzhledem k tomu, že už jsi druhý, u koho mám takový zvláštní pocit, že to mé dílko bylo špatně pochopeno, tak to raději uvedu na správnou notu. Já muži, o kterém píšu, dělám doprovod v linkovém autobusu, do stacionáře, jako zaměstnanec stacíku. Já mám se svým synem sice také občas peklo, i v tom autobusu, ale nepatrná výhoda je možná v tom, že aspoň vypadá trochu vzhlednějc.Ono se to ve finále srovná, ale spíš jde asi o to, že já se svým synem po ulici nikde nemusím chodit, protože bych ho nemusela na ulici udržet, kdyby se rozzuřil, ale mám manžela. Ona je sama, proto ji obdivuji, i když je jinak dost zvláštní ta paní. Ale to jsme asi všechny, to je pravda...To jsem se po ránu rozkecala, uff.

Stavák
31. 07. 2012
Dát tip
Jsi žena s velkým Z.

gabi
31. 07. 2012
Dát tip
Jéčko ďakujem, to som ani nečakala som rada, že si sa stotožnila

srozumeni
31. 07. 2012
Dát tip
Juno, díky móóóc, jsi hodnej... Gabi, děkuji, už to tam máš... Pr.Kr., děkuji za čtení, hvězdičku. Chceš-li, napiš víc do zprávy,nechceš-li, přeji dobré pořízení. Jiří mnohokráte děkuji...

nostalgik
31. 07. 2012
Dát tip
Taky smekám před tvojí láskou i přiznání k ní. **

...jen ještě k názvu - každý zdaleka ne

...jen ještě k názvu - každý zdaleka ne

Mám divné pocity, protože teď, právě v tuto chvíli zažívám naprosto totéž v bledě modrém. Upřímně je to mazec, který ta báseň v okamžitém srovnání s realitou nevypichuje tak, jak by mohla. Přesto *.

gabi
31. 07. 2012
Dát tip
*pôvodne som chcela napísať to, čo MarK, ale po prečítaní komentárov by som názov upravila MILOVAT KRÁSNÉ A ZDRAVÉ DÍTĚ JE SNADNÉ

hm je kapela, co s tím má společného?

srozumeni
31. 07. 2012
Dát tip
Hm

myslel jsem tím, že zmutované děti a mrzáky nemá cenu udržovat při životě

srozumeni
31. 07. 2012
Dát tip
blbečku, co dodat...děkuji za přečtení...

srozumeni
31. 07. 2012
Dát tip
toníku, děkuji.

blbeček
30. 07. 2012
Dát tip
pusuuuuu mamííííííííííííí :o)) DD

Vampirelord
30. 07. 2012
Dát tip
Asi kdyby mi nic jiného nezbývalo tak bych musel...ale znáš to,muset je ošemetná věc...ale kdyby bylo moje...tak jo, ale adoptovat postižené bych nemohl...to fakt ne.....

srozumeni
30. 07. 2012
Dát tip
Romane, díky. Marcelo, Tobě taky.

Marcela.K.
30. 07. 2012
Dát tip
Je to těžké téma na zpracování. Tak jsem to myslela. Vím, že tím žiješ. Zbytek raději soukromě.

srozumeni
30. 07. 2012
Dát tip
Marcelo,diky za navstevu a nazor. S tim nazvem,to je pravda,kazdy nedokaze milovat i to zdrave,ale vetsinou jo. Aspon doufam. A k tomu tematu-pro me to neni az tak tema,ja to ziju. Ale to je jedno. Priznam se,ze tedy vlastne stejne az tak nevim,co jsi mi tou zminkou o tezkem tematu chtela rict. Dneska tady na me mluvite nekteri nejak moc slozite,a nebo nestiham,mozna proto,ze jsem byla dnes po dovolene zase v praci.

Marcela.K.
30. 07. 2012
Dát tip
Trochu mi vadí, že prozaický text má úpravu básně. K názvu - myslím, že "každý" to nedokáže. Vybrala sis těžké téma.

srozumeni
30. 07. 2012
Dát tip
Sap, bohužel jsem moc nepochopila, cos mi tímto chtěl sdělit, jsem poněkud natvrdlá asi. Ale i tak děkuji aspoň za čtení..

nekteří usmrknaci jsou holt mutanti

srozumeni
30. 07. 2012
Dát tip
Bracke, až se naučím psát, tak Ti dám vědět a pak ráda něco napíšu. Před lety jsem si říkala, že to všechno jednou sepíšu, to jsem ještě neměla ponětí o existenci písmáku. Pak jsem tady před rokem začala a zjistila, že je to sice nepatrný počin k tomu, jak to opravdu někdy sepsat, ale zase na druhou stranu, že k tomu mám ještě hodně daleko a že se musím ještě hóóódně učit...Ale moc děkuji, je to od Tebe milé...

Mas jeden z nejsilnejsich nametu na pismaku. Kdybys vydala knihu, jsem prvni v rade. Nechystas se?

srozumeni
30. 07. 2012
Dát tip
vílo děkuji.

srozumeni
30. 07. 2012
Dát tip
M.M. V tom citátu od Masaryka bylo cosi o tom, že ,,milovat zdravé a krásné dítě není až takové umění, ale milovat ty, jimž nebylo dáno...podle toho se pozná pravá kultura duše a podle toho, jak se o ně dokáže stát postarat, tak podle toho se pozná kultura národa".... A nakonec, vždyť by to byla pěkná nuda, kdyby byli všichni dokonalí...Podle čeho by se to pak srovnávalo. A je mi líto, ale víc s Tebou o tom diskutovat nechci, patří to do jiné rubriky, zkus to kdyžtak dát jako téma do diskuze.Hezký večer. Vám ostatním to posílám, jen abyste byli v obraze, kdyžtak se omlouvám...

jejdavilda
30. 07. 2012
Dát tip
*

srozumeni
30. 07. 2012
Dát tip
To nevíš...když by Ti nic jiného třeba ani nezbývalo. Dík.

Vampirelord
30. 07. 2012
Dát tip
Držím palce..já bych to asi nedokázal......nevím :)***T

srozumeni
30. 07. 2012
Dát tip
Jéé, stokrát děkuji...

padesat TIPU

srozumeni
30. 07. 2012
Dát tip
Čudlo, díky. M.M. ,,boží mlýny toho namelou" - docela se to teď na Tebe hodí, když už to máš na svém profilu. Vlastně je mi Tě docela líto. Ale i tak děkuji za zastavení.

Čudla
30. 07. 2012
Dát tip
/*

srozumeni
30. 07. 2012
Dát tip
Alegno, děkuji. Marku, Tobě také děkuji. Přiznám se, že ten název jsem si vypůjčila od T.G. Masaryka-je to úryvek z nějakého jeho citátu, který se mi už léta moc líbí, ale už si ho celý nepamatuji. Když byl můj syn malý a seznamovala jsem se s jeho diagnozou a životem s ním, někde se mi tuten citát dostal do ruky a tak trochu mi i pomáhal....

MarK.
30. 07. 2012
Dát tip
..uz len za nadpis davam T ..a taky smekam .. *

Alegna
30. 07. 2012
Dát tip
možná právě proto, že jednodušší, ale taky smekám*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru