Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...ohlédnutí

31. 07. 2012
13
15
1723
Autor
pupin

                                               ...ohlédnutí

 

                             Na chleba namazaný zítřek

                            zavoněl zamřížovanými doteky.

                             Pod sukně řeky

                             skutálel se čas.

 

                           V závorce otazník -

                          padací most nálad

                         - chci tě zpátky -

                         nálady jako mosty k padání

                        - chci se zpátky -

 

 

                         Na pozadí výdechů

                        láme se nůž.

                        A cizinec ve mně syčí...

                       kdože to na život

                      namazal hlad               ?

 

           

 

  


15 názorů

Petr.II
27. 10. 2012
Dát tip

*


Štírka
09. 08. 2012
Dát tip
chleba je život a zítřek je hlad... mosty co spadly... chceš zpět jeho i sebe... ale zmohou to mosty, když se otevřou ?... Spíše popisuješ vnitřní rozpoložení a náznak hledání cest... (trefila jsem se ?) Pokud ano, má zde smysl každá ze slok a je to celek....

poslední sloka

vibrátor
03. 08. 2012
Dát tip
dík

pupin
03. 08. 2012
Dát tip
vibrátor je taky "odkoukanejů a přece furt dobrej

vibrátor
02. 08. 2012
Dát tip
Takovej odkoukanej misionář po stopátý. Není špatnej, ale víš jak.

pupin
01. 08. 2012
Dát tip
děkuji všem za jejich vyjádření:)

* mně právě nesedí druhá strofa, ale racionalizaci pro to nemám :-)

DavidPetrik
31. 07. 2012
Dát tip
Metafory a personifikace prvni sloky pusobi prilis nucene, pusobi snahou o prilisne zobrazovani. U druhe sloky si me text ziskal presunem z pouze pozorovaneho, vnejsiho k vicevrstvemu, vnitrnimu: zaujala me nekolikanasobna presmyscka mezi padacim mostem a chtenim. Posledni sloka sice nadhodi vaznejsi tema, ale to jaksi nekoresponduje s predchozimi dvemi slokami. V tomhle pohledu je prvni sloka nadbytecna: je to pozorovani, ktereho se jakoby autor nezucastnuje. Kdyby prvni sloka nebyla takto nesouroda, basen by si zaslouzila vice pozornosti. Kazdopadne je to zajimavy text. Budu sledovat dalsi prispevky.

fajn*

Čudla
31. 07. 2012
Dát tip
/*

dadadik
31. 07. 2012
Dát tip
*

srozumeni
31. 07. 2012
Dát tip
Super,krasne ohlednuti...***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru