Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Taky vás to na začátku každého měsíce udeří do očí?

02. 08. 2012
2
28
2158
Autor
Lakrov

 


 

Taky vás to na začátku každého měsíce udeří do očí?


 

Při přechodu do nového měsíce - zvlášť pokud sledujete pouze určité kategorie (např. povídky) - je související zlom v hlavním seznamu dosti strmý. Představuje jakési odseknutí minulosti (listu předchozích děl) od současnoti; tedy zásadní rozdíl oproti plynulému "odrolovávání", k jakému dochází v průběhu měsíce.


 

Ruší (zdržuje) vás toto odseknutí při procházení zveřejněných děl?

Máte nápad, jak jinak zobrazit rozhraní měsíců? (Po obsahové nebo grafické stránce.)

Je vůbec nutné "oznamovat" přechod do dalšího měsíce jinak, než datumem zveřejnění?

Existuje nějaké technické řešení, jak se s případnými návrhy vyrovnat? (Např. udržet standardní hloubku historie seznamu při přechodu na nový měsíc.)


 

Nebo mi něco uniklo v nabídce Moje -> Nastavení ?


28 názorů

Lakrov
09. 08. 2012
Dát tip
Pro Dero: Díky za objasnění. Pokud něco funguje, nemá smysl do toho vrtat (zasahovat zbytečně do "základů"). Současný vzhled "přelomu měsíce" občas vyžaduje otevřít dvě (obsahově zčásti překrývající se) okna. Pro informatika je to jen drobná kosmetická vada, neubírající na funkcionalitě.

Dero
09. 08. 2012
Dát tip
Rášek: Existuje provázanost tohoto nesmyslného systému s dalšími vnitřnostmi Písmáka, takže oprava není triviální.

Lakrov
07. 08. 2012
Dát tip
Pro Rášek: > ...přímý dotaz na mlčící zástupce technické sekce... Oni o tom vědí. Nebo jinak, slovy klasika: Oni to na mě vědí :-) (= pokus o intervenci, má-li mít kladný účinek, by měl být veden odjinud, než ode mne). Děkuji za podporu + tiché avízo.

hynajs
07. 08. 2012
Dát tip
o zástupcích jakékoli sekce písmáka je známé, že neuvažují..tedy tuplem ne o změně

Lakrov
07. 08. 2012
Dát tip
Děkuji všem diskutujícím za příspěvek, vyjadřující vlastní postoj. Ačkoli část z vás shledává "neodsekávání" měsíce za užitečné, z mlčení navštívivších zástupců technické sekce je patrno, že o změně se neuvažuje.

Edvin1
06. 08. 2012
Dát tip
Kamil, hynajs: Vaše vzájemné "pochlebování" na mne působí zhruba stejně. "Přechod do nového měsíce" je anachronismus. Omezování typu "určitý počet děl na určité období" mají pouze tehdá smysl, když používáme časové úseky v počtu hodin, dní, týdnů. Bez názvů dní a měsíců. Omezení typu "...na tento měsíc" jsou nespravedlivá, nelogická a zastaralá. Do věku IT se vlastně vůbec nehodí.

Garth
03. 08. 2012
Dát tip
velká světová láska a tak dále co já vím co všechny ty písmenka znamenaj...:D

hynajs
03. 08. 2012
Dát tip
garth: co co?

Garth
03. 08. 2012
Dát tip
hynajs + Kamil Sikora = VSLNNS

Garth
03. 08. 2012
Dát tip
R - ne M - ano J - ne E - ano ještě nějaké dotazy? :D

hynajs
02. 08. 2012
Dát tip
takže jdeš, ano? rád bych to měl potvrzené..abych tě tu zítra zase neviděl, to by se mě vážně dotklo

HYNAJS: Ano, už odcházím. Není mou ambicí pohlavkovat provokatéry, protože ty nejsi nic jiného. Takových už tento server zažil stovky. Nic napsat neumíš, jen provokuješ druhé. Jakmile někdo něco napíše, nebo vytvoří, vždycky se objeví někdo jako ty! Začne rýpat a urážet. Slováci pro takové lidi mají trefné slovo: Podjebávač! A přesně to jsi. Podjebávač!!! Buď zdráv, podjebávači...

StvN
02. 08. 2012
Dát tip
Nevadi mi to.

hynajs
02. 08. 2012
Dát tip
tak odejdeš, nebo ne?

Hynajs, ty musíš být skutečně mimořádný pitomec. Už jsi uvažoval o tom, že by ses tím mohl živit? Stačí si koupit karavan, opatřit ho nápisem: "Největší blbec na světě - jedna minuta sto korun", a jsi v balíku. Lidi to rádi zaplatí, protože většího debila určitě ještě neviděli. PS: Chudáky, který se neumí ani podepsat, vrcholně opovrhuji!!!

hynajs
02. 08. 2012
Dát tip
ani netušíš, co to slovo znamená..a snažíš se to dohonit velkým počtem úsměvů ve smajlu v domění, že si tě někdo všimne.. podpoří..jak trapné..že si neodešel na své fantastické stránky?

Hynajs je vskutku hoden svého věku. Jen malé děti nechápou ironii:)))))))))))))

hynajs
02. 08. 2012
Dát tip
kamil sikora je opravdu hoden svého titulu!

dadadik
02. 08. 2012
Dát tip
no je to vcelku trapné, to odseknutí a nevidím důvod proč by to tak mělo bývat

Odpověď je jednoduchá. Pokud máte podobné problémy, prostě své dílo z konce měsíce smažte a prvního vložte znovu:)))

Nepište povídky, piště básně. Povídky jsou už dávno překonané! /*

Fruhling
02. 08. 2012
Dát tip
Jo, je to trochu nefér k povídkám uveřejněným ke konci měsíce. Krom udržení historie při přechodu mě žádné lepší řešení nenapadá.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru