Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tohle učtete

21. 01. 2002
8
0
2267
Autor
gd

198 x deprese

261 x smutek

32 x drogy

7 x schizofrenie

60  x dluhy

106 x vlaky

26 x vztek

18 x smrt

97 x pivo

121 x déšť

56 x nemoc

18 x vztahy

1 x láska

2 x psi

 

Ale tohle snad ještě

Učtete


líp bych to nenapsal:o) . píšeš fakt slušně, chlape:o) | tip

Čolito
13. 09. 2002
Dát tip
krutý:-)) típek

Wiki
24. 03. 2002
Dát tip
všichni ste magoři:-)))))*

Wopi
24. 03. 2002
Dát tip
Kdo donášel Krakonošovi se vokáže, až zveřejněj ty zbytky STB archivů, který zůstaly po skartaci těch důležitejch papírů... Krycí jméno finančního úřadu je "deficit thiaminu"?? To jsem netušil, já jim řikam prostě "loupežníci".

Uhm, jo. 1x tip

Wopi
22. 03. 2002
Dát tip
deprese je taky nemoc schizofrenie je taky nemoc takže 261x nemoc... ne? :o))

Wopi
22. 03. 2002
Dát tip
a láska je možná taky nemoc

Wopi, s toudle logikou je nemoc i pivo a ti psi jakbysmet. Já bych teda kromě depresí, vzteku a psů (protože to nemám) sečetla zbytek, ale je to na mě moc počítání, takhle v pátek v poobědí.

Wopi
22. 03. 2002
Dát tip
ale deprese je nemoc (má svuj kód) a schíza taky... na tom trvam... 261x nemoc a hotovo!

Wopi, ty jsi deformovanej muž, protože tvoje žena je lékař! :o) My osvícený víme, že to není žádná nemoc, ale krize duchovního vývoje. A kdybys mi nevěřil, tak se optej Velkého Gurua Stanislava.

Wopi
22. 03. 2002
Dát tip
Guru je tropická nemoc!

gd
22. 03. 2002
Dát tip
omlouvám se, ale budu si také trvat na svém... pod slovem nemoc jsem myslel takové ty běžnůstky jako jsou rýma, chripka, nachlazení nebo taková ta celková vyblitost těla i duše. deprese a schizofrenie beru jako duševní stavy (bezesporu kvalifikované jako choroba) neléčitelné aspirinem. ale jestli bude na hlavu stavět, tak to předělám... co bych neudělal za pohled na stojku...

gd: Nic nepředělávej, já si taky stojím za svým - není to žádná nemoc, sakra. Ať si to každej kvalifikuje jak chce. Jsme zdravíííí a svěžííí (a pod Kremelskou věží mrtvý Brežněv leží) jasná věc. :o)

Wopi: Ale prd. To je beri-beri, to, co myslíš.

Wopi
22. 03. 2002
Dát tip
já zas pod slovem nemoc myslel běžný průjem, kapavku a zánět ozubice :o))) to máš jedno...

Wopi
22. 03. 2002
Dát tip
to bylo pro gd - zas ty rychlý pražský dráty...

gd
22. 03. 2002
Dát tip
takže stojka nebude? :(

Wopi
22. 03. 2002
Dát tip
beri-beri je když nemáš dost thiaminu, guru je nakažlivá a mnohem zákeřnější...
ne, stojka nebude

Co je to stojka? To je ten pták, co donášel Krakonošovi? Ten mě sral už v dětství, a Krakonoš taky, to je společensky odpískaná veličina, i když překračuje kopce a snaží se zamaskovat svou sexuelní náklonnost k Trautenberkovi (vycpaný Ilja Prachař) tím, že straní Anči, Kubovi a hajnýmu. Stojku oškubat a do polívky. Beri-beri je krycí jméno finančního úřadu. Zánět ozubice? Taky mi jednou spadl řetěz z toho ozubenýho kola, když jsem proháněla Esku krajem. Taky se mi jednou složila za jízdy. Pěkně se našlápnout před víkendem, tak to má bejt, zejtra uvidím hned dvě Plzně.

Wopi
22. 03. 2002
Dát tip
Když si objednáš dvě, uvidíš dvě... takoví jsou dnes už číšníci

Jo ale já uvidím dvě ty s věžema. Dvě Americký třídy. Dvě nádraží. Dvě Wopi. Plzeň má dost věžííí když je člověk svěžííí Ale když neníííí to je nadělenííí

Wopi
22. 03. 2002
Dát tip
Dvě Wopi... no potěšpámbu... to Ti nezávidim...

Pája
20. 02. 2002
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru