Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Náhradní díly

04. 08. 2012
11
14
1520
Autor
FAE BOMB

 

 

Náhradní díly

 

Doprdele, ksakru,

prej mám bloklou čakru!

Když nebudou u kartářky,

koupim jich pár v Makru...

 

 

 


14 názorů

Toscana
08. 08. 2012
Dát tip
FAE, tvá matka patrně reinkarnovala odněkud z Indie, když ovládá sanskrt... :o)))

FAE BOMB
06. 08. 2012
Dát tip
Minulej tejden k nám přijel na návštěvu děda. Má parkinsona. Chtěl jsem dědu poctít urologickým čajem, takže jsem otevřel kredenc s úmyslem vyndat sváteční porcelánový servis. Máma se ke mě naklonila a pravila "Čakra ahrtaki". Když zachytila můj nechápavý pohled, šla do špajzu a vyndala dvě plechové nádoby. Později mi vysvětlila, že mi tím chtěla nenápadně naznačit "Čajovou konvici raději aluminiovou. A hrnek taky!"

Beztak za to může cholesterol, který ucpává čakry a způsobuje čakerosklerózu. Musíš dohlédnout na to, aby prasátko jedlo víc zeleniny a mělo pak zdravější bůček.

Zordon
06. 08. 2012
Dát tip
Já měl dojem, že je to nějaká plošná míra,že někdo může vlastnit několik čakrů pozemku.

VH64
06. 08. 2012
Dát tip
Já myslím, že jsou to nějaké ty východní obchodní techniky - čakrujou tam s kde čím.

FAE BOMB
06. 08. 2012
Dát tip
Děkuji za přečtení a případné tipy. Mimochodem, nevíte někdo, co je to čakra? Na její zablokování mě upozornil zedník, když přeměřoval nově postavenou zeď pomocí olovnice a pořád mu to nějak v mojí přítomnosti nešlo. Předpokládám, že do bude asi nějaká součást právě budovaného prasečího chlívku...?

Zordon
06. 08. 2012
Dát tip
skvělé *

srozumeni
06. 08. 2012
Dát tip
***

:-D Pobavilo velice!

Chachááááje! K tomu není co dodat. ((-:

Haha fajn t

Toscana
05. 08. 2012
Dát tip
To jsem netušila, že má Makro v nabídce až takhle široký sortiment... :o))) *t

Čudla
05. 08. 2012
Dát tip
/*

VH64
05. 08. 2012
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru