Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O medojedojedech

22. 01. 2002
4
0
2243
Autor
Beata

Medojed obecný

požírá všechny medy

co jich tu na Zemi je

Jedoužrout obecný

požírý všechny jedy

jedy prudké i jedy mdlé

 

A zatímco všichni milovníci medu

medožrouta hubí

jedožroutova oblíbenost

podle posledních průzkumů stoupá


kirkov
25. 01. 2002
Dát tip
Pane Horák proč ve škole? Tam jste je rozhodně pitvat neměl,neb asi vás vy nedouku nestačili popohnat k tomu, aby jste si zapamatoval jméno jednoho z našich nejznámějších laboratorních vědců po němž byla pojmenována i rasa psa speciálně určená k vivisekčním pokusům. Tj. Horákův pes, to není dogma to je prostě fakt a pro vás utržená kšanda pro nepochopený (i když uznávám nepovedený) vtip.

kirkov
23. 01. 2002
Dát tip
Pane Horák jak dou pokusy na psech? A je to bonobo! Nikoliv "bonopo" jak se ve své arci blbém příspěvku zmiňujete a na televizi se nedívejte, jde o zinscenované scény zajatých zvířat. Stačí si přečíst cokoliv o kunovitých šelmách, jistě tam zmínku o medojedu najdete.

Amanda
23. 01. 2002
Dát tip
Pekne podana myslenka al ja ed nerada takze i ty medojedy necham zit :-))*

horák
23. 01. 2002
Dát tip
Pan Kirkov si zřejmě nevšiml, že už dávno nejde řeč o medojedech (asi nějaký šťoural). Za bonoby(py) se náhodným čtenářům omlouvám, na studium primátů (kromě těch vlastního rodu) jsem se nikdy nezaměřoval. Jeho příspěvek vůbec je nějaký svázaný dogmaty. Nevím třeba kolik přírodovědných dokumentů natočil, že toho ví tolik o jejich inscenování. A pitvat ve škole psy - prostě chce urážet.

horák
23. 01. 2002
Dát tip
Nechť! Když si to přeješ, Materulo. Omlouvám se, že jsem se tolik rozkecával u tvého díla.

Gastarbajtr
22. 01. 2002
Dát tip
až jsem si zalepil a otrávil pusu..:-) *!

horák
22. 01. 2002
Dát tip
To je vlastně úvaha, ne? Poslední dobou mám kolem sebe dost nervožroutů, časožroutů, spánkožroutů a podobných bestií.

clovrdik
22. 01. 2002
Dát tip
:-)))) pěkný, pobavilo :-)

kirkov
22. 01. 2002
Dát tip
Medojed je jedno z nejsilnějších zvířat afrického kontinentu. Svými mohutnými drápy je schopen během několika vteřin rozsápat psa. Ač nevelký vzrůstem.

horák
22. 01. 2002
Dát tip
Mě na tom pořadu o Kongu zaujali bonopové - léčí stres sexem. šoustali skoro pořád. Co oni proti mně můžou mít za stresy?

horák
22. 01. 2002
Dát tip
Nešlo o rozkoš, šlo o to zbavit se stresu. S přibývajícím věkem, dávám přednost antistresorní funkci sexu. Ten rozkošnický akorát další stresy vyvolává.

pino15
21. 01. 2002
Dát tip
jako včelař začátečník souhlasím :o)

Merlita
21. 01. 2002
Dát tip
Ano, my medoví přátelé a jedoví hubitelé-urputní snažitelé souhlasíme!*Tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru