Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

R&E - Bříško

18. 08. 2012
11
19
1556
Autor
VH64

R&E další části (vloženo) Prskavky (12.12.2011) Řízky (20.01.2012) Kde ste? (15.03.2012) Perník a Eliška (21.04.2012) Neštovice (16.06.2012) Botičky (15.07.2012) Bříško (18.08.2012) Vy se nám líbíte (15.09.2012)

Bříško

 

Jednou ráno se Eliška probudila s bolením bříška. Ležela, trochu ohnutá v pase, se zpoceným čelem, stěžovala si na bolest v podbřišku, která je horší, když se jen trochu pohne. Byl jsem za hysterického strejdotátu, vetoval jsem variantu počkat do oběda, pak jít na procházku, ať to povolí, a jeli jsme přes celé Ústí do nemocnice na pohotovost.

Zoufalství v očích Elišce zajistilo dopravu k autu a od auta v náručí, opatrně jsem jí položil u pana doktora na bílou pohovku a šli jsme s Renatkou na chodbu čekat. Trvalo to poměrně dlouho, Renatka prozkoumala letáčky, kytičky, dlaždice, vydala se až daleko za roh, když se otevřely dveře ordinace a z nich spokojeně vyhopkala Eliška a za ní s pobaveným úsměvem vyšla maminka. Pokrčil jsem rameny, ukázal bradou na Elišku a tázavě kývl. Maminka rozhodila ruce a zakroutila hlavou.

Pan doktor si s Eliškou chvíli povídal, pak jí trochu promáčknul bříško, Eliška si prdla a bylo. A pan doktor s úsměvem řekl, že to se dětem stává a kdyby snad, tak ať příště stejně raději přijedeme.

Zeptal jsem se potom ještě Elišky, jaké bylo nošení na princeznu. Zamyslela se a řekla – „Takové příjemné.“


19 názorů

VH64
16. 01. 2013
Dát tip

Jo, tak přeci jen je to dětská záležitost...

To je ale jen a jen na tom okolí, jak se k věci postaví. Já svá nová okolí obvykle, jakmile se jen trochu zavedou, vyzývám k připojení se. Jednu judřičku ze Semil to svého času moc pobavilo.


Zordon
14. 01. 2013
Dát tip

Kdepak dospělý, to mi bylo asi 6 let, ale pamatuju si to dodnes. Teď už v tomto ohledu nemám problém...to spíše ti v mém okolí.


VH64
14. 01. 2013
Dát tip

Vida, to jsem netušil, že i dospělým se taková věc stává. Pan doktor tenkrát zmínil jen děti. A já si to vysvětlil, že tělo se prostě musí naučit s plyny pracovat...


Zordon
14. 01. 2013
Dát tip

Mě takto jednou volali sanitku, ale nebylo jen na zmáčknutí...musel jsem to rozcvičovat :D


VH64
01. 09. 2012
Dát tip
A no jo... Když já holt nepíšu napínavé thrilery, ale střípečky ze vzpomínek. A možná čtenář ví, ale my tenkrát nevěděli. Děkuji uctivě!

VH64
22. 08. 2012
Dát tip
Ale ona to není sračka. (Kdyby byla, Zdenda už by to dávno napsal.) Jen je to takové "obyčejné". Jinak, jak už jsem psal, v pohodě. Mluvil jsi za sebe a tak to má být. Budu rád, když se zase ukážeš, i kdybys znovu měl "jít proti proudu".

sharik
22. 08. 2012
Dát tip
jistě. nevykládej si mojí kritiku zle, já mluvil čistě o svym pohledu. kdybych to bral jako sračku a nevěřil, že se někomu líbí, řekl bych to :))

VH64
22. 08. 2012
Dát tip
Děkuji všem za návštěvu. sharik Už jsem se někde potkali, viď, jo, bojový letoun... To je v pohodě, svět by byl nudný, kdyby všichni všechno viděli a chtěli stejně. Zdenda Vždyť já vím...

sharik
19. 08. 2012
Dát tip
no nic, půjdu proti proudu... generace současnejch rodičů z toho možná "slintá blahem", ale já tohle prostě neocením. možná (a spíš ne) bych se na to za pár let díval jinak, teď mě to fakt nebavilo, nepobavilo, a rozhodně mi to nepřišlo jako dobrá historka, nebo dílo...

Čudla
18. 08. 2012
Dát tip
/*


baaba
18. 08. 2012
Dát tip
Někdo mi tvrdil, že zleva jde slepák a zprava větry ...tak hlavně, že to šlo zprava :c)))

VH64
16. 08. 2012
Dát tip
Jsou to radůstky! Prostě nejen chodit a mluvit se musíme naučit... Děkuji!

Alegna
15. 08. 2012
Dát tip
to je úleva :-) jednou mě volali ze školy, že syn má horečku a bolesti v břiše, pan dokor ho vyšetřil, při ťukání na bříško to znělo, jako bubnování na buben, větry dokážou potrápit

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru