Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

G - Do příkopy spad

25. 08. 2012
8
11
1367
Autor
VH64

G další části (vloženo) Pan Kohout (20.02.2012) Karlův golf (20.03.2012) Velký Karel (28.04.2012) Pražce (29.04.2012) Záhon (23.06.2012) Svetr (21.07.2012) Do příkopy spad (25.08.2012) Viktor Čistič (22.09.2012)

Do příkopy spad

 

Bylo to někdy pár týdnů po nastěhování do domečku, jeli jsme po víkendu u G zpátky domů, v pondělí ráno, rovnou do práce.

Na víkend se nepamatuji, ale musel být úžasný, protože jsem cestou blaženě pozoroval řidičku, dotýkal se jí nohy, mlčel a v jednu chvíli mne dokonce napadlo, že je možná dobrá chvíle na umření, protože lepší už to nikdy nemůže být.

O minutu dvě později jsme se přehoupli přes horizont po dlouhém mírném přímém stoupání a v následující levotočivé zatáčce G i káčko zaskočilo náledí. Ještě, než jsme přistáli na boku v příkopu, jsem si uvědomil, že jsem se před chvílí asi rouhal.

V kritických situacích se ve mně probouzí něco cizího. Vypnul jsem zapalování, sebral G klíčky, odvedl nás od vyvržené velryby, zastavil slečnu nebo mladou paní, co jela do stejného města a posadil k ní G, která to vše snášela s lehkým překvapeným úsměvem.

Dva chlapíci v dodávce už u mne zastavili sami od sebe, pomohli mi vystrčit Bublinu zpátky na silnici, pak do servisu na kontrolu a domů.

Večer G jen utrousila, že se jí moc nelíbilo, jak jsem jí nedal šanci něco organizovat a rovnou jsem jí poslal s cizí ženskou do práce, ale potom přes den jí došlo, že to tak bylo asi lepší.


11 názorů

VH64
27. 08. 2012
Dát tip
Aha - útržky... To jsem natvrdlík... Já jsem zjistil, že nevím, co vlastně ze mne kdy vyleze, že na delší texty se nedokážu soustředit a že většina střípečků připomene nějaký další, tak jsem tomu dal volný průběh a počkám, co se časem samo vyskládá... Jsem v Emirátech.

VH64
26. 08. 2012
Dát tip
baaba To jsou ty trpaslíci v nás, co občas převezmou řízení. Ale máš asi pravdu, že je to o strach ze sebe sama. Nejvíc mě na mně v takových situacích děsí, že jsem bez citu a že nemám ani žádná následná traumata. Marcela.K. Děkuju za pochvalu, ale to ne já, to ten trpaslík. potomekšibeničníhodítěte V tom smyslu, ve kterém jsem onen pocit měl, neuzdravil. Už to nikdy nebylo lepší. F9 ??? - nerozumím... Všem děkuji!

Marcela.K.
25. 08. 2012
Dát tip
No, rouhat se člověk nemá...ale jinak, zachoval ses racionálně, chlapsky - to je Ti ke cti.

baaba
25. 08. 2012
Dát tip
...čoveče mám to stejně. Příde krizovka - někde se mi sepne forsáž a přídavnej počítač. Pak se divím co jsem zač. Čéék aby se snad bál*

VH64
22. 08. 2012
Dát tip
Mea culpa, mea maxima culpa!

Alegna
22. 08. 2012
Dát tip
rozptylovat řidičku se nemá

Čudla
22. 08. 2012
Dát tip
/*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru