Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha hajzlbáby

28. 08. 2012
15
19
1565
Autor
aleš-novák

jestlipak v kabinkách

je nějaký

pud sebezáchody?


19 názorů

Toscana
02. 09. 2012
Dát tip
Aleši, to máš teda recht - já moc nepotřebuju, abych se začala řehnit, ale mi to zase potom tím dýl vydrží :o))))

Diana
02. 09. 2012
Dát tip
:-)

tobě teda stačí málo :o)

Toscana
01. 09. 2012
Dát tip
I tak je to geniální!!! Měla jsem dík počasí takovej zdechlej den a už se zase chechtám... :o)))

Alegna
31. 08. 2012
Dát tip
:))) bez brejlí se mi slejvaj písmenka, ale prd tam stejně bude

Toscana
30. 08. 2012
Dát tip
Alegno!!!!! Pomooooc!! :o))))))))))))))

Kapsa
30. 08. 2012
Dát tip
Výrazný pud sebezáchovy měl Ramses 3 nebo V.I. Lenin Možná v jistém čase se k tomu přidal i puch ; )

Alegna
29. 08. 2012
Dát tip
:-) bóže, četla jsem "prd zesebechodí", příště bez brejlí ani ránu

Pak je ještě puch sebezachodovy. A ten je někdy moc zajímavý.*

Toscana
28. 08. 2012
Dát tip
Hajzlbába by mohla podumat i to tom, jestli je v kabinkách prostor také pro "sebehanu". :o)))) *t (Aleši, to Křížkovo cédo bych si docela i koupila, ale to bude nejspíš jen pro kované, když je metalové...) Květoni a Kočkodane - vy si spolu pořiďte dvojdomek, pěkně byste si notovali! Celá ta diskuse mi zřejmě způsobí bezesnou noc, protože se budu chechtat a neusnu, jako onehdy, když jsem si v jedné Pratchettově knížce přečetla "divadelní kus ČARODĚJ ZE ZEMĚ VOS aneb JAK SE VÁM ŠKLÍBÍ" - tak dlouho jsem se znovu a znovu chechtala, že (ačkoli jsem to dusila polštářem i peřinou) nakonec to vzbudilo i muže a zeptal se mě, jestli jsem normální, když se do tmy řehním jak kdyby mi za to platili... :-)))))))

Kočkodan
28. 08. 2012
Dát tip
Ale dopredu se rychle tlací celá Latrinská Amerika...

největší hustota veřejných záchodků je v Brně-Pisoárkách...

Kočkodan
28. 08. 2012
Dát tip
Probehla kontrola v hájemství bábinky, kritika s domluvou napul se mísí: „Úplne nejlepsí nemáte kabinky, nekde Vám scházejí dokonce mísy.“

Čudla
28. 08. 2012
Dát tip
/*

s Křížkem po funusech ...to je to známé metalové cédéčko, ne?

Sakra! Zase s křížkem po funuse!

Jenom puch sebezáchovy.

spíš puch sebezáchovy))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru